Vandaag weer eens op Tryn gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Vandaag weer eens op Tryn gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 12:22

Op 22 janurai heeft Tryntje haar veulen Lyske gekregen en toen heeft ze lekker 'ouderschapsverlof' gehad. Lekker in de wei of in de bak en verder niets.
Inmiddels is Lyske 5 weken en ik wilde weer eens proberen te rijden. Ik heb Tryntje opgezadeld, Lyske en Tryntje mee naar de bak, Lyske los en ik lekker rijden. O wat was het fijn om weer eens op Tryntje te zitten, ik was haast vergeten hoe lekker ze zit, want 3 maanden voor ze bevallen was, is ze twee maanden kreupel geweest en daarna vond ik het geen prettig idee om er nog op te gaan rijden met nog één maandje voor de boeg. Het was dus echt al lang geleden.
Ik heb ongeveer 20 minuutjes gereden ook een beetje gedraafd en zelfs een heel klein galopje gemaakt. Toen merkte ik dat het genoeg was. Ik heb haar lekker afgezadeld en toen kwam Lyske gauw weer drinken.
Die heeft echt heel schattig door de bak heen lopen sjezen. Tryntje kon het trouwens helemaal niks schelen dat dat veulen om ons heenb croste, ze luisterde gewoon braaf naar mijn hulpen.
Ik ben echt blij dat ik er weer opgezeten heb, nu kunnen we langzaamaan weer op gaan bouwen.

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:28

Leuk zeg ! Haha!
Zal er vast leuk uit hebben gezien met dat veulen dat om jullie heen sjeesde... Lachen
Veel succes met het weer opbouwen van het rijden !

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:35

Leuk is dat hè, met het veulen in de bak erbij rijden? Ik heb het toendertijd ook gedaan met Abaigeál en Meagan. Ging hartstikke prima, Meagan deed braaf wat ik vroeg en Abaigeál holde lekker rond. Tussendoor kwam ze dan af en toe een slokje melk halen om daarna weer vrolijk bokkend weg te rennen!