pesion stal in kortenhoef,

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

pesion stal in kortenhoef,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 13:18

we gaan het opnieuw proberen en nou blijven we vriendelijk !!!!!


pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 13:18

spel foutje!! oepss nah jullie vatte hem wel

lovelygirl
Berichten: 123
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:41

spel foutje??

pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 13:43

haha jaah pesion in plaats van pension Haha!:D:D

krabbeke

Berichten: 70
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 20:05

Zo lovelygirl, jij bent dus niet zo lovely als je zou denken. erg jammer.
Ik val niemand aan, en ik kraak de stal van kortenhoef niet af. Ook beschuldig ik niemand van diefstal, maar vraag me natuurlijk ten zeerste af waar ze gebleven zijn. Maar ik heb nooit gezegd dat ik echt zeker weet dat ze gejat zijn, dat is niet iets waar ik vanuit wil gaan, vandaar mijn lange zoektocht.
En lovely, je moet effe goed lezen, ik ben twee keer geweest, en ga niet zeuren over Carlos, want ik ben de gene die hem heeft groot gebracht (geen moeder) en hem heb ingereden, later samen met Dewi....
Dus ga mij niet vertellen wat ik moet doen!
Thanks....
Nogmaals, ik heb geen slechte bedoelingen....
zucht...

lovelygirl
Berichten: 123
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:09

hallo is wel een beetje logische he dat k nie zo lovely voor JOUW ben!!
neej je valt niemand aan lijkt maar zo he als je niemand wou aan vallen dan zouw je niet zeggen van pensioen stal in kortehoef!! en helemaal niet op de EMMAWEG
neej gejat dat heb je nooit gezegt mijn spullen zijn daar gejat ofzo was dat he in de titel!
en wat boeid het mij dat jij hem heb groot gebracht !! dat wis k al lang duzzzuh
ik vertel helemaal niet wat JIJ moet doen k zeg ff de waarheid !!!

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:24

Maar het is toch ook vreemd dat spullen zomaar "weg" zijn. Ze wil gewoon weten waar haar spullen zijn en dat zou ik in haar geval ook willen.

pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 23:41

de spullen zijn weggegooid einde verhaal daar over ik vind het klote enzo voor *tijn* en als ik wist van haar spullen dan had ik misschien wat kunnen doen ofzow maar de boer had geen telefoon nummer geen adres en wist niet eens haar naam en hij had die kast nodig misschien was het beter als we ze gewoon in een tas hadden gedaan ofzow maarja dat is niet gebeurt

lovelygirl
Berichten: 123
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 09:20

jah had je maar een tel moeten opgeven dan had boer je kenne bellen!
of jah een adres zouw ook makkelijk geweest zijn!
je heb nog geluk dat je je schoenen trug heb gevonden dat was het duurste en het kan NOOIT dat er 1500 gulden weg zijn wand dat zijn mijn spullen nog nie eens waard maar ik heb heel veel spullen duz!!!

pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 12:13

wat een gedoe

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:27

Hihi wat een gezelligheid hier, ik ben blij dat ik mijn spullen nog nooit ebn kwijtgeraakt.
Had je dan geen slot op je kast *tijn*

pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 12:29

neej had ik gisteren gevraagt maar zij zeiden van niet heey cantaor jou paard is wel een klein beetje gek hoor!!... Haha!

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:43

Vertel vertel.............

enne dieren gaan toch altijd op hun baasjes lijken!!!!!!!!!!!!!

pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 12:48

haha hmm kan dr niet over mee praten ik lik nog steeds niet zoveel als pongo en heb zijn gewicht ook niet hahaha Haha!:D:D

maar okay loop ik naar canta toe toen ze in de bak stond om even dr deken af tehalen het was zow lekker zonning dus... rend tie weg!! haha maar hij kwam toch maar weer terug om deken aftekrijgen haha hij schokt trouwens echt zijn eten naar binnen he?? ik ging zijn deken weer om doen in zijn stal nou hij wist niet hoe snel die zijn eten naar binnen moest krijgen haha gekke andalusier Tong uitsteken

pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 12:49

maar jullie lijken dus op elkaar?? hahaha

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:45

Ja, ik ben ook niet helemaal normaal en ik hou ook zeker van eten HIHI

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:08

lovelygirl schreef:
jah had je maar een tel moeten opgeven dan had boer je kenne bellen!
of jah een adres zouw ook makkelijk geweest zijn!
je heb nog geluk dat je je schoenen trug heb gevonden dat was het duurste en het kan NOOIT dat er 1500 gulden weg zijn wand dat zijn mijn spullen nog nie eens waard maar ik heb heel veel spullen duz!!!


ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik vind wel dat je een beetje op je woorden moet letten. Waarom ben je zo boos op *tijn*?

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:46

ik vind het stom dzt dit zo wordt besproken, doe t over de telefoon! en waarom gooi je spullen weg? gebruik ze dan zelf....
Je gaat toch geen goede dingen weg gooien?
maar ja het zal wel, ik bvind het jammer dat er ruzie wordt gemaakt op een leuk forum

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:56

favorietje schreef:
ik vind het stom dzt dit zo wordt besproken, doe t over de telefoon! en waarom gooi je spullen weg? gebruik ze dan zelf....


of via pb, (maar vind het stiekem wel leuk om het een beetje te volgen ;) ), naar mijn mening valt *tijn* niemand aan en begint Lovergirl hier een beetje raar op te reageren, maar dat zal wel weer aan mij liggen :?

pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 20:25

eum new- forestlover je moet ook effe het eerste deel lezen dat staat onder pension stal kortenhoef, spullen gejat ik heb de spullen niet gezien ik weet ook niet in wat voor staat ze waren maar ik vind wel de naam pension stal kortenhoef, spullen gejat wel een beetje aanvallend naar stal en ook dat mensen hoeven niet lang na te denken over welke stal het gaat zoveel zijn er niet en de straat word ook genoemd en dat geeft onze stal wel een slechte naam wat nergens voor nodig is ik vind dat beide kanten fout zit en ik vind dat mensen die er niets mee te maken hebben zich er niet mee moeten bemoeien...


Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:41

Cantaor schreef:
Ja, ik ben ook niet helemaal normaal en ik hou ook zeker van eten HIHI



nee cantaor jij kan ook behoorlijk schrokken, moet iedere avond de spinzie van de muur schrapen :D

Ik begrijp trouwens niet waarom *tijn* zolang gewacht heeft met het ophalen van haar spullen echt dom 8)7
En als het voor 1500,- aan spullen was, wat waren het dan in godsnaam voor een spullen?
En waarom heb je er niet op stal naar gevraagd? Je was dus duidelijk niet zo zuinig op je spullen|!!!

En de stal in kortenhoef is echt wel erg leuk en lovlygirl is ook wel lovely hoor O:) :D _/-\o_

pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 20:43

slijmbal Haha!:D:D: hahaha nee debbiedee heeft gelijk stal is super gezellie

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:58

Inderdaad ja, ik begrijp echt niet dat ik daar niet eerder naartoe ben gegaan. In dat verloren jaar heb ik een hoop gezelligheid gemist!!!!!!!!
Poor me!!!!!!!!

pongo
Berichten: 95
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 21:00

hahaha niet meer overna denken anders verpest je nog meer Knipoog

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 21:14

pongo schreef:
eum new- forestlover je moet ook effe het eerste deel lezen dat staat onder pension stal kortenhoef, spullen gejat ik heb de spullen niet gezien ik weet ook niet in wat voor staat ze waren maar ik vind wel de naam pension stal kortenhoef, spullen gejat wel een beetje aanvallend naar stal en ook dat mensen hoeven niet lang na te denken over welke stal het gaat zoveel zijn er niet en de straat word ook genoemd en dat geeft onze stal wel een slechte naam wat nergens voor nodig is ik vind dat beide kanten fout zit en ik vind dat mensen die er niets mee te maken hebben zich er niet mee moeten bemoeien...



En nu nog een keer MET leestekens!