22 februari: verjaardag + Hengstenshow

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

22 februari: verjaardag + Hengstenshow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 14:11

Lekker een zaterdagje waarop ik niet hoefde te werken. Ik word wakker en kan niet wachten tot Ilona aankomt met de trein.
Dus om 10 voor 10 loop ik naar het station en even later komt de trein aan..... trein rijdt weer weg en nog steeds geen Ilona... vreemd want ze zou bellen als ze vertraging had.. Toen heb ik haar minstens 5 keer gebeld maar ze nam niet op.. thuis ook niet Verward oliebol, dit kon niet goed zijn...
Ik had dus al mijn besluit gemaakt even naar huis te gaan om tegen mijn ouders en Auk te zeggen dat ik weer terug ging naar het station om de eerste de beste trein richting Lunteren te pakken, omdat ik bang was dat er iets was gebeurd..
Maar volgens mijn moeder kon ik beter nog even wachten, ze zou zo over een uurtje dan wel hier zijn.
10 Minuten laten kwamen mijn opa en oma aan... kort daarna een blauwe Opel met daarin mensen die me wel erg bekend voorkwamen... Rins en Jeroen??? Samen met Ilona! Ze waren voor de verrassing met de auto gekomen en Ilona had Rins en Jeroen (vrienden van ons) meegenomen als verrassing Haha!
Maar toen ze bovenkwamen moest ik eerst heel erg kwaad zijn op Ilona omdat ze haar telefoon thuis had laten liggen me hier niets van verteld had, ik was echt megabezorgd en minstens net zo kwaad.
Toen ik een tijdje later afgekoeld was hebben we lekkere Limburgse vlaai gegeten met zijn allen.
De kadootjes van mijn ouders en Dennis en Auk had ik de avond ervoor al uitgepakt, een capen een poetsset voor Harald. Toen kreeg ik nog het kado van mijn opa en oma, rijlaarzen van Aigle en toen nog hele mooie Mountain Horse stalschoenen (Rimfrost) van Ilona, haar ouders en Rins en Jeroen! Ik ben er echt superblij mee! (Foto's volgen nog!)
Toen nog even langs mijn werk vlaai brengen, Rins en Jeroen en Ilona hebben daar hun ogen uitgekeken op de carnavals afdeling Haha!
En daarna hebben we nog lekker even thuis gezeten totdat we met Rins en Jeroen en Ilona terugreden richting Lunteren, want Ilona en ik moesten 's avonds naar de Hengstenshow.
Onderweg nog even gestopt bij een hele hoge boom Haha! (lees McDonalds)

Toen we weer in Lunteren aangekomen waren hebben Ilona en ik nog even gezeten en daarna zijn we richting Nieuwe Heuvel gegaan om daar een hele mooie hengstenshow te aanschouwen! Helaas voor Ilona was Paddox niet aanwezig omdat hij ergens heel lekker aan het lopen was tijdens een concour (of was het wat anders?). En na de hengstenshow hebben we nog even gemeet met Ukkie hier op bokt! Dat was ook heel gezellig Lachen
Al met al een hele geslaagde verjaardag! Alle mensen ook heel erg bedankt voor de pb's die ik gehad heb! Party!!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 14:13

Het was dus niet zo moeilijk om dit jaar een kadootje voor je uit te kiezen ? Makkelijk zo'n nieuwe hobby ! Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:03

Ja met zo'n hobby is er altijd wel een cadeautje te verzinnen!
Nog gefeliciteerd in ieder geval!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 12:51

De kadootjes van mijn ouders en opa en oma had ik zelf al geshopt, dus ja, idd niet zo moeilijk nee Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 17:29

Sorrie sorrie sorrie! Ik vergat niet expres mijn telefoon! Haha!
Maar goed, blij dat je Rins en Jeroen zo enthousiast begroette! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 17:45

Hihi, die Roy, en dan nog nijdig worden op je vriendin ook Haha! Haha, ik wist het lekker al want ik had het vrijdag stiekum al gehoord toen ik SuperJurga, MEGAVoice ( Haha! ) en Harald bewonderd had *LOL* Leuk verzorgpaard trouwens Roy, echt een schat!!!
En Voice was trouwens ook een lieffie, lekker nieuwsgierig! En Jurga is een lieve meid, daar moet je echt zuinig op zijn!

Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Volgens mij had je die ook wel verdiend!

Grtz, Son

PS flink oefenen met Harald nu je alles hebt, dan kunnen we de volgende keer als ik die kant op kom (MET Mileen natuurlijk) met z'n allen naar het bos, gezellie!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:11

Son, ik zou er bijna van gaan blozen! Ik vond jou ook echt super! Hoop je echt heel snel weer te meeten om het even goed over te doen, incl. ritje Lunterencity en omstreken.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:22

heej gefeliciteerd! best wel dom ilona, je telefoon vergeten, maar ja, dat deed je natuurlijk ook niet expres he.... je hebt wel leuke kadotjes gehad zeg. Veel plezier met Harald

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 10:32

Dank jullie wel Haha! Alleen Sonja, een ritje met Harald door het bos, dat weet ik niet of dat voor mij al zo veilig is Haha!