Maxie verkocht |(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Maxie verkocht |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 20:31

Vanmiddag kreeg ik een smsje van Natas, of ik haar even kon bellen (zat op school). Dus ik gebeld.
Zegt ze 'ik heb slecht nieuws voor je',
dus ik 'nou?',
zegt ze 'Max is vanmiddag verkocht',
ikke, even stil, 'nou, gefeliciteerd',
zei 'wat is dat nou voor banketstaaf antwoord?',
ik 'Ehh, bedoelde t niet banketstaaf maar verwacht je dan dat ik blij ben ofzo, ik heb er nix aan, en jullie wel, vandaar',
zei weer 'nou, jah...',
ik 'aan wie?',
zei 'een, ehhhm, pariculier die een beetje met paarden doet, hij heeft Max en Amigo in 1 koop gekocht..',
ikke 'ohh, een handelaar dus?',
zei 'neeej, gewoon nou ja, jeweetwel, net als die en die (hele bekende handelaar in de buurt)',
ikke 'ja een handelaar!', zei '....ja...',
ikke 'okee',
zei 'niet te verdrietig om worden he? misschien gaat dat vosje wel door, en anders maken we dr wel een zadelmak...',
ikke 'jah, we zien wel he... nou ik ga ophangen moet weer verder', zei 'nou bye',
ikke 'ciao...'
En toen was ik depri... Ik ken Max vanaf zn 2e, heb hem zelf zadelmak gemaakt en ingereden, heb 1 wedstrijd met m gereden, en toen had ie gelijk 162 punten en een 4e plek. Gatsie, vind t echt niet meer leuk... Ik heb altijd gezegd dat ik als Max verkocht zou worden een paard van mezelf wilde hebben. Nou gebeurt dat misschien ook, maar toch... Ben wel heel gek met Maxie.
Nouwja, hier komen we ook welweer overheen. Maar t blijft balen. Huilen
Ps: In mn profiel staan foto's en een stukje txt

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 20:48

he dat is idd echt balen... ik weet hoe het voelt. ik heb ook van veel pony's afscheid moeten nemen.
sterkte ermee, en succes met het vinden van een paardje

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:28

Dat is idd vervelend voor je... Sterkte ermee en ik hoop dat je gauw weer een beetje plezier kunt hebben van een andere pony.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 08:43

Wat vervelend zeg, je bent er toch superlang mee bezig geweest en hebt een band met zo'n paard. Sterkte!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 08:56

wat erg

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 23:56

He Lieke,

wat vervelend voor je joh! Maarre....de moed erin houden he? Je hebt toch die leuke merrie op het oog?

Ik weet dat je aan Max gehecht bent, maar je weet dat zulke dingen gebeuren als je voor een handelaar rijdt.
Kop op! En gewoon voor een eigen paardje gaan waar je veel plezier mee kunt hebben!!!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 00:12

Hey wat vervelend!!
Ik weet t, tis echt vreselijk als je van een paard afscheid moet nemen. Huilen Maar wist je al dat ie verkocht zou worden, of kwam t totaal overwachts?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 10:18

Jeetje zeg, en dan zo onverwacht, ze had wel ff kunnen zeggen dat er iemand voor Max zou komen vind ik, tenzij ze niet wist dat hij belangstelling voor Max had natuurlijk.

Best rot, aan de andere kant hou je dat toch als je voor een stal rijd die de paarden weer doorverkoopt.
Het is misschien nu moeilijk om er aan te denken, maar in elk geval heb je met Max (en andere paarden) heel veel ervaring opgedaan daar.
Je zult daar erg veel aan hebben als je in de toekomst een eigen paardje gaat kopen. Lachen

Mocht je ooit geen eigen paard kunnen hebben, financieel gezien, dan heb je toch nog kans een paard van een ander te kunnen verzorgen/rijden, omdat je best veel ervaring met Max enz. hebt opgedaan.
En ook jij zal bij Max zelf altijd een apart plaatsje in zijn hart houden, zeker weten!

Natuurlijk is het nu even een rotperiode. Ik duim voor je dat je kracht kunt putten uit de mooie momenten die jullie samen hadden, en dat je gauw weer een beetje 'uit het dal komt'.
Mocht je je ei kwijt willen dan pb maar hoor!

Heel veel sterkte, en ik hoop voor je dat je gauw een eigen paardje hebt die jou ontzettend veel geluk en liefde geeft en nog jaren bij je blijft.
Hou moed, jouw tijd komt nog wel! Party!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 21:28

Ik ben bezig met een eigen paardje. Heb haar al gezien, en morgen ga ik dr rijden. Tis een vosje, ongeveer 1.58, lekker eigenwijs, en lekker vlot. Lijkt ook wel een beetje op Max...

jameslover

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 12:06

oh wat erg voor je sterkte