Na vier maanden voor het eerst op Jena gereden!...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Na vier maanden voor het eerst op Jena gereden!...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 20:43

Omdat Jena dus drachtig was van 2 veulentjes, konden we niet op haar rijden.
Maandag was ze terug van de kliniek...ze had een beetje koorts ook, maar verder is nu alles goed.
Maar goed...we gingen vandaag haar opzadelen om te kijken of nog wel alles goed ging. En ja hoor. Ze was echt hyperactief buiten. Gingen we weer naar binnen en gaat eigenaar eventjes op haar rug leunen. Dat ging allemaal goed, en toen ging hij ff zitten en er toen weer af. Alles ging perfect. Toen mocht IK erop zitten! Ik was echt blij! (Ik rij paard hoor, maar het is gewoon fantastisch als je na een lange tijd eindelijk op je verzorgpaardje mag zitten!!!!)
Jena was echt superbraaf. Ze is echt een ideale Tinker. Ik ging er dus opzitten (was een stockzadel, wel een beetje errug aan de grote kant, maar lekker dat het zat!) en Jena wou echt lopen. Ik hoefde maar heel lichtjes aan te drijven, en zoef.....zaaaaalig!
Ik ga vrijdag foto's maken, want dan ben ik weer bij Jena (en natuurlijk ook Sunny). Ik hoop niet dat ik het vergeet Tong uitsteken
Dat doe ik n.l. wel vaker, ik ben misschien te lui Frusty Gaaaap
Doeg,
Myra

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:19

Ohw leuk!!! Gaaf voor je dat t zo goed ging en ik ben heeel nieuwsgierig naar foto's!!! Ik heb ook n stock saddle op snow liggen! Maar niet voor lang meer, ben van plan een dressuurzadel te kopen.

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 21:27

thanx! waarom ga je een dresuurzadel kopen? je wilt zeker iets anders doen ofzo...nou, sterkte! ik zelf zou voor een stock kiezen want daar zit je zo relaxt in Tong uitsteken

k hoop niet dat ik vrijdag vergeet om de digi mee te nemen Verward want dat gebeurd n.l. wel vaker

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:34

Leuk zeg dat het zo goed ging. Leuke ervaring is dat he. Heb ook al helemaal zin in de zomer. Kan ik Jodie inrijden. Ben zo benieuwd hoe ze rijdt.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:36

Ik koop ene dressuurzadel ERBIJ Knipoog Stock zadel van mij is niet supergoede kwaliteit, moet nodig nieuwe beugels oa hebben. Ik houdt t erbij voor lange buitenritten etc

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 22:07

ow...k dacht dat je daarna dus alleen maar engels ging rijden, maat je doet dus ook nog een beetje stock om te 'relaxen'... Knipoog
(als ik het goed begrijp)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:22

idd Lachen

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 16:46

veel plezier dan maar Knipoog is wel een stukkie moeilijker...maarja, je zult het vast goed doen en veel plezier.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:13

wat is n stukkie moeilijker?

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 17:19

lama...ik denk gewoon dat dresuur moeilijker is dan western (tuurlijk is western ook heel moeilijk, maar je zit veel relaxter..) maar ik zal niet gelijk hebben dus ik doe maar niet eigenwijs Tong uitsteken dus let maar niet op mij Lachen

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 17:20

owja...je hebt steeds bij je naam foto's van snow die steeds veranderen...nu mijn vraag, hoe heb je dat gefl*kt?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:21

Myra schreef:
lama...ik denk gewoon dat dresuur moeilijker is dan western (tuurlijk is western ook heel moeilijk, maar je zit veel relaxter..) maar ik zal niet gelijk hebben dus ik doe maar niet eigenwijs Tong uitsteken dus let maar niet op mij Lachen


owzo ik vat wat je bedoelt en ik ga er niet op in Tong uitsteken ik ben nl ook heel eigenwijs Haha!

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 17:27

haha...we hebben hier dus 2 eigenwijsjes Haha! wordt leuk Tong uitsteken wie wordt er nogmeer lid van ei-gen-wijs-jes-club? (kweet ut, slaat nergens op maar ben in een vage bui vandaag...ik loop vandaag de hele tijd rond met zo'n BIGgrijns op mijn gezicht, zo dus Haha! , en dat terwijl ik vandaag een so frans had...hoe is het mogelijk )

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 18:43

echt gaaf! je zou ook eens een keer op mijn tink kunnen komen rijden ik weet niet of je vaker op een tik hebt kunnen rijden maar dan kan je het vergelijken.

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 20:29

ja...dat lijkt me echt heel leuk! ik pb je wel ff..