niet trainen door het vriezen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:09

Zit nu gewoon te wachten op dooi. Ik was net in januari weer begonnen met trainen met Jumper. En ik kan wel binnen rijden hier schuin aan de overkant, maar dat is altijd zo'n gedoe. Als je paard een keer bokt doen ze al moeilijk, bovendien is het met het afspreken van een tijd altijd lastig. Ik heb ook nog kinderen die ik af en toe op moet halen en brengen naar school, en zij hebben lessen, dus voordat we eens een tijd gevonden hebben dat we allemaal kunnen... En een trailer had ik niet , anders had ik wel ergens anders terecht gekund. Maar gelukkig, ik heb vorige week een nieuwe (tweedehandse...) trailer gekocht dus dat bied al meer perspectief. Nou nog een auto die er niet spontaan iedere 100 km mee ophoud en ik ben klaar... (dus als iemand een leuke tweede handse Renault Espace te koop weet....Lachen) Ik vind het nu even niet zo erg om niet te rijden, Jumper, Kiri en Insley komen wel elke dag buiten. Als je ze gewoon iedere dag buiten zet doen ze ook niet zo gek als ze buiten zijn. En als je zorgt dat de bodem maar een beetje vlak is gaat dat wel. En nu zou ik wel binnen kunnen gaan rijden, maar ik moet toch maandag met Jump naar Rodinde, dus ik wacht nog even af hoe het daar gaat, en gelukkig! na het weekend gaat het dooien!!!!!!!

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chant1982, Cjuan, criollo_yess, Misslev, s1993, VenoSnorlax, WendyKtH, Wispeltuur en 144 bezoekers