niet trainen door het vriezen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

prompter

Berichten: 10855
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:48

Cassidy schreef:
onze bak is ook berijdbaar. Is een buitenbak, en wordt in periodes van vorst dagelijks minstens 4 keer gesleept. Verder helpt het ook dat het een Eb en vloed bak is. Als er niet teveel water is gevallen voor een vorstperiode kunnen we de bak laten leeglopen, en als hij vaak wordt gesleept blijft hij berijdbaar....

En in tijden van nood hebben we altijd een kleine binnenbak tot onze beschikking. Genoeg om je paard van beweging te voorzien....


*grinnik* als ik niet beter zou weten zou ik denken dat we op dezelfde stal staan: wij hebben ook een prima berijdbare eb- en vloedbak, en een kleine binnenbak, maar daar ga ik alleen maar in als alles buiten onder de sneeuw ligt, en alleen los gooien, ik ga er niet in rijden.

We hebben gelukkig ook een drafbaan van 1000 m, die is helemaal vlak, dus ondanks dat hij bevroren is kun je er gewoon op rijden. Hij wordt heel vaak gesleept, en de bovenlaag is doordat het zo droog is zelfs rul, rijdt prima!

Extremely rare and Beyond Compare


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, EsmeeKKK, Kashmino, MariekeS_, NorwayFjord, Rijsa, Vagabondo en 22 bezoekers