niet trainen door het vriezen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 01:32

runningkawa schreef:
Dit is het eerste jaar dat ik een binnenmanege tot mijn beschikking heb.
in 1 woord GEWELDIG
Dit is het eerste jaar dat ik Kawa kan blijven rijden en gewoon op conditie kan houden.

Voorheen ging ik in de winter ook veel naar buiten, maar omdat Kawa daar ook niet altijd braaf was, was dat vaak niet zo'n goede oplossing.
Maar je moet soms iets. Lips are sealed


ik weet precies wat je bedoelt !
Ook wij hebben voor het eerst nu de binnenmanege in gebruik en kunnen dus doortrainen.... idd... heerlijk !

Je raakt ook wel verwend Bloos vandaag zat ik nog met wat mensen te praten die het over de kou etc. hadden & niet kunnen rijden.... Bloos Bloos

Maar idd... weet er alles van ... en is echt geen pretje, ik had toen ook 2 jonge paarden staan, waarbij je dan dus met je ''handen in het haar'' zit... ze vervolgens maar noodgedwongen ''rust'' moet geven, omdat
simpelweg stapwerk niet gaat met die jonge spring in het veldjes Haha!
De paardjes vonden het natuurlijk prima, ze gingen gelukkig wel elke dag de wei in en kregen zo toch beweging.
Maar in het voorjaar begonnen de problemen, opnieuw ''oppakken'' met een hoop ellende... weer aan het werk? doeiiiii ...
Dan gaat het van de zomer steeds beter, zit je zelfs te denken aan een wedstrijdje.... en wordt het weer winter Verdrietig Lips are sealed

Nou ja... iig...mochten er mensen zijn die behoefte hebben om binnen te rijden, deze binnenmanege wordt ook verhuurd aan ''derden'' .
(voor meer info. graag via pb).

Enneh... kop op, het gaat weer dooien v.a. zaterdag !!!
Hopen dat we een ''rustige'' lente krijgen en weer lekker naar buiten kunnen

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Balou_k, DeGelukkige4, Miekie74, shadowstar, Tieme, VWestra, Whizz en 97 bezoekers