Origine tegen een boom.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 16:40

Hoi,

Ik ben nog niet zo lang lid van bokt, maar ik heb eindelijk een verhaal te vertellen!! Lachen
Laatst kwam er een vrienin van mij helemaal vanuit Zaandam (ik woon in Lelystad) om samen met mij een bosrit te maken. Ik ging op een arabiertje van iemand anders en zij ging op Origine. We houden allebij nogal van crossen dus toen we in het bos aankwamen gingen we op het brede zandpad gingen we er in een wilde galop vandoor.
Na het zandpag gingen we even rustig stappen en langzaam draven. De paarden waren verder allebij weer rustig dus we gingen de smalle ruiterpaden op, en alleen maar draven en stappen. In de verte zagen we een boomstronk over het ruiterpad dus we dachten gaan we daar ff overheen springen. Ik liep voorop met die arabier en sprong er netjes overeen.
Opeens hoorde ik achter me een gil (origine sprong 1,5 meter van te voren en veeeel te hoog over dat kleine stronkje) en toen ik omkeek hing me vriendin half aan Origine en Origine was inmiddels in harde galop. Doordat me vriendin zo half aan Origine hing kon ze haar niet sturen en toen ze er eindelijk opzat was het alweer te laat. Ik hoorde een keiharde klap en dacht minstens dat beide weet ik veel hoeveel botten gebroken hadden.
Ik draaide snel om en liep naar ze toe. Origine had gelukkig niets maar die klap was dus dat me vriendin keihard tegen die boom klapte met haar knie.
Thuis gekomen moest ze meteen naar de eerste hulp, en nu ligt ze al de hele vakantie thuis in bed met een zwaar gekneusde knie Boos!
Nou dat was dus weer een leuk dagje (not).
Pfff ik ben rot geschrokken joh.

Onderschrift met foto's vervangen


Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 16:53

Ja ze had zeker geluk. Toen ik die knal hoorde dacht ik echt dat zij minstens tegen die boom aan zat geplakt. Ik was echt blij toen ik nog zag dat ze erop zat en dat Origine nog kon lopen. (toen ik die knal hoorde keer ik net net naar achter)

Onderschrift met foto's vervangen


Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 16:54

net NIET dus hihi Lachen

Onderschrift met foto's vervangen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, Esther_r20, Maaaarije, MeesMo, Myrthe_bz, Noor17, Patriesje, ryukapple, sasja0705, Sky_As, Waratje en 186 bezoekers