Vorig jaar! Same time, same date *jubileum*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Vorig jaar! Same time, same date *jubileum*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 14:11

Vorig jaar rond deze tijd zat ik ongeveer 3 maanden op bokt, met dank aan Astrid (better known as "Assie" hier op bokt Lachen ). Zij en ik vonden het beide ook wel eens tijd om deel te nemen aan een boktmeeting, dus we gingen kijken welke meeting ons zeker de moeite waard leek om naartoe te gaan. Al snel viel Astrid's oog op een boktmeeting die werd gehouden in de Achterhoek, Braamt om precies te zijn. We zouden met Gery ("Ikke" op bokt) ons in een busje richting Braamt verplaatsen, maar eerst zouden we op station Arnhem "Jurga" ophalen.

Het was mijn eerste meeting, dus ik was behoorlijk zenuwachtig. Al helemaal toen we erachter kwamen dat we het adres in Braamt niet hadden en dus werd voorgesteld dat ik Ilona ("Jurga") even moest bellen met de mobiele telefoon. Mijn eerste antwoord was simpelweg: "No way". Ik was veel te verlegen om een 'vreemde' persoon op te bellen, maar ik werd gedwongen (:P) dus na zenuwachtig met shakende handen het nummer ingetoets te hebben kreeg ik haar aan de lijn en vertelde ze me dat ze de route en beschrijving mee zou nemen. We spraken een tijd af dat we haar op het station zouden zien, maar uiteindelijk stonden we er een stuk eerder.

Eenmaal op het station moesten we dus even wachten en Gery naam een kop koffie. Alles wat ik kon doen was naar de grond kijken, omdat ik echt zenuwachtig was en nog heel erg verlegen. Een aantal minuten later stond ze voor onze neus en stelden we ons allemaal voor. Daarna weer verder opweg naar Braamt, waar Astrid en Ilona achterin gezellig over schoolzaken aan het praten waren, en Gery en ik waren voorin bezig over monitoren *LOL*. We waren veel te vroeg, dus we besloten van de gelegenheid gebruik te maken om de omgeving vanuit de auto te bekijken en te 'verdwalen' op de Posbank en andere mooie natuurgedeelten bij de Veluwe. Toen het eindelijk weer tijd was om verder te rijden, kwamen we tot de conclusie dat we na het bewust 'verdwalen', nu echt even verdwaalt waren. Tong uitsteken Oh jeej... Met een paar man (en vrouw) hebben we een kijk genomen op de kaart en uiteindelijk kwamen we zelfs als een van de eersten aan op de manege in Braamt, waar we toen de stallen en de binnenbak zijn gaan bekijken.

We ontmoetten de belangrijkste organisatoren van deze meeting "hanna" en "buster" en hebben lang en gezellig met iedereen zitten praten. Toen we op een gegeven moment naar binnen gingen, werd er koffie en thee geschonken, en ik had ook een thee besteld. Op een of andere manier was er een kopje te weinig besteld en Roy zat dus zonder thee of koffie. Ach geen probleem, "ik zal niet zomaar uitdrogen". Maar Ilona stond er dus op dat ik thee zou krijgen en ging richting bar om het te halen, een ogenblik later had ik een kop thee voor mijn neus staan Bloos Bloos Bloos. "euh bedankt Lachen".

Na de gezellig bijeenkomst werden er buiten nog heel even een aantal groepsfoto's gemaakt en toen was het weer richting huis. Maar ditmaal alleen met Astrid en Gery, want Ilona reed met iemand anders mee.
"Wow, wat een meid." Ik had haar van te voren wel eens mee gesproken via pb, maar we besloten ook elkaar te gaan spreken via MSN. Van het een kwam het ander en via een omweg kwamen we er dus achter dat we elkaar "toch wel erg leuk vonden". Een korte periode later hadden we onze eerste "date" alleen. Nouja, alleen? Overal op bokt gingen al verhalen in de rondte en ik durf wel te zeggen dat ik toen mijn mooiste tijden op bokt genoten heb. Prisca, Laui!, Death_Squad, Naz en nog vele anderen hielden de "twee tortelduifjes" nauwgelet in de gaten (tenminste dat wilden ze ons wijsmaken Schijnheilig ). Uiteindelijk was het 17 maart (precies een maand later), helemaal officieel. Ilona en Roy waren officieel een boktkoppel.

Vandaag is het dus precies een jaar geleden dat ik de schoonheid uit mijn leven heb leren kennen. Helaas moesten we vanmorgen vroeg op het station weer afscheid van elkaar nemen tot komend weekend, omdat Ilona moest werken, maar ach, we'll manage. Dat hebben we tot nu toe nog altijd gedaan en het is ook altijd gelukt. Natuurlijk hebben we net als anderen wel eens wat dingen die niet helemaal kloppen, maar het komt altijd weer goed, en het belangrijkste, de liefde, die is alleen maar gegroeid. Boven veel verwachtingen, want een relatie op afstand vonden sommige mensen toch maar raar. Maar het lukt en het gaat perfect. Nog nooit hebben we ons zo goed gevoeld en het gaat steeds beter. Ik wil bij deze (again Knipoog) bokt bedanken, Astrid, Gery, alle mensen van de meeting en natuurlijk Ilona zelf! Zoiets moois, dat kan gewoon niet meer stuk!

Hierbij een foto, Ilona in het midden Lovers
Afbeelding

ps. Meer info en verhaal in mijn profiel Lachen

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 14:27

Leuk verhaal. Heel veel succes samen enneh we blijven jullie volgen Knipoog Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 14:31

Angus schreef:
Leuk verhaal. Heel veel succes samen enneh we blijven jullie volgen Knipoog Haha!


Ik had gehoopt dat dat afgelopen was toen het officieel werd Haha!.
Ach natuurlijk blijven we hier gevolgd worden, maar op een openbaar internet forum wordt iedereen gevolgd, en dat is juist het leuke toch? Lachen

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 14:40

Sypheron"]
[quote="Angus schreef:
Leuk verhaal. Heel veel succes samen enneh we blijven jullie volgen Knipoog Haha!


Ik had gehoopt dat dat afgelopen was toen het officieel werd Haha!.
Ach natuurlijk blijven we hier gevolgd worden, maar op een openbaar internet forum wordt iedereen gevolgd, en dat is juist het leuke toch? Lachen
[/quote]

Ja je hebt gelijk , maar ik wordt niet gevolgd hoor , maar ik ben gelukkig ook niet interessant

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:55

Jezus! Dat je nog weet waar we het over hadden . Ik heb geen idee meer, weet alleen nog dat dat de meeting was waarop ik een boel nieuwe mensen heb ontmoet, waaronder Dorine en Peter Lovers !
Het was wel een hele gezellige meeting, alleen wat had ik bevroren tenen *LOL*

siep"]
Zij en ik vonden het beide ook wel eens tijd om deel te nemen aan een boktmeeting,
[/quote]
Lees: siep werd gedwongen om mee te doen aan een boktmeeting omdat ik vond dat hij ook maar eens mee moest. Want ik was al verslaafd aan boktmeetings *LOL*

[quote="siep schreef:
Ik was veel te verlegen om een 'vreemde' persoon op te bellen, maar ik werd gedwongen ( Tong uitsteken ) dus na zenuwachtig met shakende handen het nummer ingetoets te hebben kreeg ik haar aan de lijn en vertelde ze me dat ze de route en beschrijving mee zou nemen.

Nounou.. overdrijver Tong uitsteken Ik kan er ook niets aan doen dat ik belvrees heb *LOL*

Maarre, proficiat met je jubileum *LOL*
Ik hoop dat jullie nog lang bij elkaar blijven Lovers

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:10

hihi dat weet ik nog wel, al dat gedoe met "de tortelduifjes" *LOL* Echt geweldig *LOL*
enneh je weet toch wel dat jullie wat hebben gekregen op MIJN verjaardag he??? Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:19

Gefeliciteerd met jullie jubileum *LOL* Een superverhaal!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 12:39

Leuk geschreven lieffie! Lovers
Ja, dat was een leuke meeting en ik ben achteraf blij dat mijn ouders toen net op vakantie waren, anders had ik nooit op zondag naar een meeting gekund! Haha!
Leuke mensen gemeet, o.a. Dorine en Sanderijn die ik erg graag eens wilde meeten. ( en San's Tinkerbell natuurlijk!)
Ook nog leuk detail dat we dit weekend ophaalden: we kregen geen losse plastic bekertjes mee bij het benzinestation..... We moesten daar maar wat drinken kopen... (terwijl Gery pakken vopl bij zich had *LOL*. )

Suzanne F.

Berichten: 49208
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:29

Gefeliciteerd voor jullie beiden!! Party!!

Wouter en ik hebben elkaar op bijna dezelfde manier op bijna hetzelfde tijdstip leren kennen. Volgens mij ergens volgende maand...?

Hopen dat jullie nog vele jubilea mogen vieren he?? Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:39

The lovebirds!!! Enjoy!!! Haha!

Death_Squad"]
Feit is wel dat de Eerste Echt Prive Ontmoeting vandaag plaats vind, uiteraard is het een besloten meeting!

Maar het is afwachten, en we hopen De Eerste Zoen hier op bokt te kunnen hebben, nog voordat deze afgelopen is!

Ook hopen we dat er een balkonscene zal plaatsvinden (k heb nog wel een dakterras in de aanbieding) Haha!
[/quote]

[quote="Laui!"]
Goed, de zoveelste spion is ook uitgeschakeld. Ik zou het nog bijna vergeten te vertellen. Zoals ik eerder al meldde ging er een via de dakgoot. Zodra deze spion een blik in de kamer wierp vond er zo'n enorme hersenschok plaats dat hij losliet en zo naar beneden viel. Pijnlijk, maar goed, dat is het risico van het vak. Het opvallende is dat geen van de Lunterense inwoners iets is opgevallen. Ik kan je verzekeren dat zijn val met nogal wat kabaal gepaard ging. Zelfs de Lovebirds hebben niets gemerkt. Daarna hebben we pas de boomcamera geïnstalleerd waarbij de spion in de boom verstijfd bleek en per ongeluk uit de boom geduwd is. Ook beroepsrisico zeg ik dan maar.
[/quote]

[quote="Laui! schreef:
Ze zijn inmiddels vertrokken. Te voet. Waarheen? Geen idee, maar wij volgen, heel onopvallend. We hebben enorme tassen met apparatuur mee en lopen doodgewoon over de weg, ondertussen in het Russisch communicerend. Ze hebben ons wel raar aangekeken toen wij nogal luidruchtig langskwamen. Misschien dat ze onze verstijfde metgezel raar vonden. Of de twee geëlektrocuteerde lieden. Zij hebben namelijk wel heel wonderlijk haar, maar dat kan iedereen zich wel voorstellen. Verder converseren wij natuurlijk in het Russisch, misschien dat dat wat verwarring sticht.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 20:44


ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 19:18

Ik heb die tijd gemist maar erg leuk om terug te lezen Haha!
En ik wens jullie al het geluk van de wereld Lovers

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:45

Gefeliciteerd namens Frank en mij!!!

Lovers

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 01:28

Thnx iedereen! En Linet en Frank, jullie zitten ongeveer in hetzelfde schuitje toch? Al is het bij jullie eigenlijk al weer een tijdje terug, of heb ik het fout?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 01:41

Gefeliciteerd!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 10:49

leuk gefeliciteerd joh!!

gisteren waren mijn grote liefde en ik 3 jaar bij elkaar Lovers

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:08

Hé Roy (en Iloon) ik kan me de dag nog goed herinneren, 't was reuze gezellig. Misschien moeten we binnenkort weer eens een meeting afspreken, heb Buster laatst ge pb-t hierover. Alleen onze Lynn staat op een andere stal, veel mooier en beter dan de vorige. Doe eens een voorstel voor bv. begin april ofzo (dan is er bij ons Hengstenshow) 't zou leuk zijn om weer eens een paar Bokkers live te ontmoeten, en zeker om jullie weer eens te zien, want al dat ge-pb is ook niet alles.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 12:52

Haha true hanna, zou het wel leuk vinden een meeting waar het allemaal begonnen is. Zeker als er een hengstenshow is ook nog Lachen We zullen zien wat er te plannen valt.

En Barbara, gefeliciteerd! Lachen

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:54

Gefeli hè! Haha! Ben een beetje laat met reageren, maar beter laat dan nooit Schijnheilig Volgende keer zal ik op tijd zijn Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 14:49

Wat ben je toch ook een romatisch droppie ook hè! Haha! Ilo, wees maar zuinig op hem, je hebt een goeie aan Siepie Tong uitsteken

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:18

Jezus, man. Wat kan jij ouwe prutsmutsen zeg!!!

Gefeliciteerd verders!!


Grtjs Frank.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:23

Hihi wel mijn:' hee banketstaaf, das koud man!' Haha!

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 18:55

heey proficiat hoor sjonge en het heeft me toch toch wel ff lang geduurd voordat ik EINDELIJK ilona had gemeet. Maar de van mouriks zijn nu allebei voorzien *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 21:09

auk schreef:
heey proficiat hoor sjonge en het heeft me toch toch wel ff lang geduurd voordat ik EINDELIJK ilona had gemeet. Maar de van mouriks zijn nu allebei voorzien *LOL*


...en we hopen dat datnog lang zo mag blijven *LOL*. Duurde idd een tijdje Auk, maar das goed gekomen!