Please, wil iedereen dit lezen en zijn/haar mening geven??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fadima
Berichten: 153
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 11:22

Hoi ik heb bijna hetzelfde gehad, nou ja mijn paard is dan niet in elkaar geschopt maar we zijn met een klein groepje van een heerlijke stal vertrokken omdat daar de stal dicht moest. Super jammer, maar voordeel was wel dat ze allemaal bij elkaar zijn gebleven. Toen we bij de andere stal aan kwamen ging het allemaal nog goed want er stond verder nog geen ander paard. Maar toen er elke keer weer een paard bij kwam(t was net een nieuwe stal) zag ik mijn paard gewoon veranderen van een superlieve best onderdanig paard in een lelijk dominant paard, terwijl ze in haar kudde, die wel t zelfde bleef, niet de leider was. Ze joeg elk paard dat te dicht bij haar wei kwam weg. Er zat wel draad tussen maar dit was ik niet van haar gewend. Op stal was ze ook niet zo lief als dat ze was. Ik merkte gewoon aan haar dat ze al die veranderingen niet aan kon. Ben toen weg gegaan naar de stal waar ze is geboren en sta daar nu weer een jaar, ze heeft het er erg naar haar zin.

Om even op jouw paard terug te komen is het belangrijk te weten waarom hij niet lekker in zijn vel zit. En dan zoeken naar een stal waar de mogelijkheid vooral tot een wei er wel is. Kijk die ene stal bij die boer, dat die daar in elkaar getrapt is is begrijpelijk en een domme fout van die boer. Maar ik denk inderdaad dat ie t daar verder wel ontzettend naar zijn zin had! Maar had jij het daar wel naar je zin?

Waar ik nu sta heb ik het er ook niet altijd naar mijn zin, t is allemaal krapjes en er word niet altijd gedaan wat er gevraagd word maar dan zet ik me er wel over heen omdat zij het er wel naar dr zin heeft.
T is moeilijk....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Fadima op 2001-07-14 11:24 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, ChelseaAyLee, Dido2316, herous, josien_m_, pandour4evuh, Raamzicht, Saartjuh_b, YvonneV en 97 bezoekers