Onderleggertest van de Bit..

Moderators: Murosch, Leo, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:45

Nou hij klopt ook niet helemaal hoor.... in het Bit kwam de Polypad als beste uit de test maar Omar heeft door de Polypad bultjes op zijn rug gekregen en schuurplekken. Ik gebruikte hem pas 1 maand maar van de DA moest ik terug naar de oude situatie (sjabrag en normale gelpad) en voila na 1 week zijn de bultjes al een stuk minder geworden. De polypad was te dik voor mijn zadel dus als je zadel al redelijk aansluitend is zou ik er maar mee uitkijken. Ik vond het verder een ideaal en leuk sjabrag maar helaas...

Als het goed is moet het Bit van februari nog in de winkel liggen. Pas eind februari ligt het Bit van maart in de winkel.

Succes ermee.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:21

Miran schreef:
Het nadeel van onderleggers is dat de pasvorm van je zadel verandert. Als je zadel nu goed ligt, heb je kans dat met een gelpad of wat dan ook eronder, het niet meer past. Het lijkt me dus wel verstandig om te overleggen met een goede zadelmaker!

Dat heb ik dus gehad met de polypad. De polypad is overigens een heel dik sjabrak dus geen gelpad ofzo.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie