eindelijk !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 20:24

Ik word eindelijk doorverwezen naar de chirurg voor mijn zielige enkel. Ik heb sinds kort een nieuwe huisarts en die verwijst dus niet snel door.

En dat terwijl ik nog amber normaal kan lopen zonder pijn, laat staan paardrijden. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt. Ik mag op 31 juli langskomen.

En wie zegt dat vrijdag de 13 een ongeluksdag is. Ik kon namelijk op het plekje van iemand die afgezegd had. Anders kon ik pas eind september !!!

Nu maar hopen dat ze het kunnen repareren met een operatie. Ben ik er tenminste vanaf.
En dan kan ik weer normaal rijden in plaats an te lopen poedersuikerten. Kan niet eens normaal mijn voet in de beugel. Is er toevallig iemand met ervaring met enkelbandjes en hoe lang dat duurt ? Wanneer mag je weer sporten na een operatie ?

Groetjes Sandra

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 20:29

Hee, da's wel mazzel dat je nu eerder aan de beurt bent. Veel succes ermee. Niet zo leuk zo'n operatie maar hopen dat het goed helpt en je weer volop van de paardjes kunt genieten.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 20:34

Ik heb het 1x gehad, maar het ligt eraan hoe de hechting zich heeld. Hoe erg je enkel er aantoe was enzovoorts! Ik had het niet zo erg, maar een operatie was wel nodig. Ik ging weer op het paard zitten na 8 weken ongeveer. Maar ja, ik ben altijd bang dat het weer gebeurd of dat mijn enkel het niet houdt al dat soort dingen. Ben eigenlijk wel een bangeschijterd Clown
Maarre, bungie jumpen, klimmen, surven, waterskieën, raften, parachute springen, paracliven heb ik geen probleem mee! Verward

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 20:40

Heb je veel pijn gehad na de operatie ? Of viel dat wel mee ? Ik wil wel graag geopereerd worden want dan ben ik er tenminste vanaf. Ik kan nu zelfs geen hakken meer aan en autorijden gaat ook al moeilijk, zeker in de file. Eigenlijk voel ik mij een beetje een kneusje. Ik heb normaal nooit wat. Maar nu dus die rot enkelbanden.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 20:43

Nou, het ligt eraan of het veel pijn doet. Bij mij viel het wel mee, maar dat kwam omdat ik een keer erger heb gehad. Als je wakker wordt heb je nog pijnstillers en nog een beetje verdoving dus over het ergste kom je wel heen. Ik ben een keer van een paard afgevallen en op het asfalt op mijn gezicht gevallen. Nou, dat deed meer pijn! (ik had een dikke en gebroken neus, dikke lippen, mijn beugel zat door mijn onderlip heen, had een grote wond op mijn voorhoofd, een grote bult, een bloed neus en een paar afgebroken tanden) Dat deed meer pijn.