veearts vandaag geweest voor baarmoederscan en...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 15:32

Escala is drachtig!!! Haha! Haha! Haha! Spannend! Nou moet ik maar zoveel mogelijk gaan leren over de omgang met en de opvoeding van zo'n klein veulentje, leuk!!! Dus eh...meer verhalen over Udinde Jantina!!! Knipoog Rond 25 mei 2002 hupst er dus ook zo'n lekker klein ding naast Escala rond, ieeeeksss!!! Hihihi, ik ben helemaal in een beetje een "zweverige" bui, loop de hele tijd naar "mijn" scan te kijken...niet dat je er iets van kan maken natuurlijk, is alleen nog maar een zwart blaasje te zien, maar daar is zich dus zo'n inieminiveulentje in aan het ontwikkelen, echt heel apart eigenlijk... Schijnheilig



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 15:45

Ze is inderdaad gedekt door een arabier Mirte, door Krimh, een voshengst van 1,55. Krimh is zz-springen, z-dressuur en z-samengesteld geweest en heeft van het stamboek een 2e premie en een prestatiepredikaat gehad. Haha! En heel belangrijk, Krimh heeft een fantastisch karakter en geeft dit ook door aan zijn nakomelingen. Schijnheilig Op het plaatjesforum staan foto's van Scaal en Krimh. (foto's van de dekking)
Groetjes, Jasja (*met hoofd in roze wolk aan het typen*)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 11:37

Ik ben nu niet thuis, maar als ik thuis ben zal ik er even een foto van de papa bij zetten...Enne Fitz, misschien heb ik stiekem een heel klein beetje voorkeur voor een merrietje maar het maakt me niet echt uit hoor...het paard van het meisje waar ik op stal sta is ook drachtig en zij wil een hengstje...we hopen in ieder geval wel op 2 veulens van hetzelfde geslacht, kunnen ze lekker saampjes opgroeien! Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 21:31

Ja, Universe is ook drachtig!!! Ongeveer 3 weekjes eerder gedekt dan Escala...leuk he, volgend jaar 2 van die dartele veulentjes die door de wei heen "hupsen"... Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, marit1999, Myrthe_bz, Perros, sterregoud en 40 bezoekers