Update: Rugpijn & vakantiezorgen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Update: Rugpijn & vakantiezorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 15:45

Even een update van http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=101536

Vanmorgen is de fysiotyherapeut bij Lavendel geweest en de kans is groot dat het allemaal (weer) met een sisser afloopt. Ik was erg bang voor verschoven wervels of andere blijvende schade, maar het blijkt eigenlijk een grote 'blauwe plek' te zijn.

De fysiotherapeut noemde het een oedeem, maar volgens mij komt dat bijna op hetzelfde neer als een behoorlijke blauwe plek. Nerd Deze plek was aan het begin van de week erg warm en groter dan de ruimte tussen je middelvingers en je duimen wanneer je een bal vormt het je handen. inmiddels is de plek minder warm en al een paar centimeter langs de ribben afgezakt naar de rechterkant.

Om zekerheid te krijgen dat ik de situatie niet slechter maak dan het is heb ik die fysiotherapeut ernaar laten kijken. Hij vond ruim 2 weken nog niet lang voor een herstelperiode voor zo'n klap. Het schijnt dat ruim 4 weken meer in de richting ligt en tot die tijd is het nog maar even afwachten. Tot dan: geduld dan maar... Slapen

Ze mag in ieder geval aan de longe aan het werk gezet worden. Gelukkig maar want ik vind dat ze nu na 5 weken (1 week vernageling, daarna 2 weken vakantie en nu 2 weken rust) al terug in spieren gaat vallen, iig haar hals. Over 2 weken komt de fysiotherapeut weer terug om te kijken of de kleine 'knik' in haar wervel komt van de spierspanning om de blauwe plek te ontzien of omdat er echt iets is verschoven. Dus het lijkt gelukkig met rust allemaal op te lossen, Pfew pak van mijn hart.