heerlijke les....op Sjors

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 13:23

Gisteren heb ik heerlijk gereden op de manege. Sjors was lekker braaf, en toch stiekem stout. Echt heerlijk.
Hij liep lekker door zijn rug, ik kon heerlijk zitten en rechts liet hij eindelijk…..(daar ben ik al weken over aan het ploeteren) ook eens los. Ik kon ‘m nu ook in de rechtergalop nageeflijk rijden. Dat was voor het eerst dat hij bv een hele lange zijde naar beneden liep. Eerst was het wel reageren maar gelijk weer omhoog.
We hebben voor het eerst ook echt de middengalop geoefend. En hoe moeilijk hij de middendraf vind zo relaxed gaat de middengalop (wel hard werken, maar dat hoort erbij). Ik voelde ‘m gewoon duwen vanachter. En dat terugkomen zeg, wat gaat dat goed. Zelf denk ik soms “oliebol hij gaat in draf” maar dan gaat hijverder in een heerlijke arbeidsgalop.
Heerlijk…..

:evaw:



Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 08:58

Ik hoop de volgende keer inderdaad op een winstpuntje Knipoog!!
Ik heb wel de mazzel dat we dan voor het eerst thuis üit"wedstrijd hebben, voor punten dus. Dus dan heb je nog iets meer kans.
En ik mag nu voor altijd 2 x starten. Ik ben de enige op sjors met een startkaart. Die ander is gestopt. Haha!
Sjors is lekker aan het puberen hihi. Echt ff kijken of het nog wel dezelfde petra is bij wie hij zo hard (nou ja...hard) moet werken.
Enne Exlover... Jannie vindt het de laatste tijd ook super gaan. Ze gaf zelfs een complimentje, en dat zegt wel wat bij jannie Bloos
Omar ging gisteren ook heerlijk. Ik zet zo hier wel een verslagje. Hij is echt bijna net zo Lovers als sjors.

_________________
<FONT COLOR="purple"><FONT FACE="georgia">Er is iets aan het uiterlijk van een paard
dat goed is voor het innerlijk van de mens!
~~SIR WINSTON CHURCHILL 1874-1965 ~~

</FONT COLOR="purple"></FONT FACE="georgia">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjimmy op 2001-07-13 10:00 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Jenn_Mellow en 36 bezoekers