Nieuwe ruitersportzaak om de hoek; ik nu blut! : )

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Nieuwe ruitersportzaak om de hoek; ik nu blut! : )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 17:30

Sinds zaterdag is er een nieuwe ruitersportzaak in mijn buurt en wel op 5 minuten fietsafstand.......gevaarlijk Pling Extreme duivel

Ik er vandaag dus heen en mijzelf kwijlend Kwijl door de winkel laten leidden.....en natuurlijk nog wat spulletjes gekocht voor Cheyenne.....oa een hoofdstelletje, bitje, peesbeschermers, zachte longeerlijn en niet te vergeten manenspray....was heerlijk, maar ben nu wel blut!

Meteen naar stal gegaan om de spullen te passen op Yen......dus het hoofdstel met bit omgedaan en ze deed wederom heeeel braaf haar mondje open en ik kon het bit er zo inschuiven. Eerst was ze wel even overdonderd en knabbelde heel erg op het bit. Maar na een paar heerlijke snoepjes, liet ze het bit met rust en kon ik een stukje met haar gaan wandelen door de bak. Peesbeschermertjes ook om. Het staat haar echt stoer! Zo wordt ze meer en meer een echt rijpaardje. Het hoofdstel is lekker ouderwets, namelijk met een lage neusriem. Niet het meest charmante, maar voor jonge paarden wel het vriendelijkste. Zal wel eens foto's maken.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:33

Gaaf! Jammer dat ik geen eigen paard had (of eigenlijk gelukkig, anders was ik blut *LOL* ) En niet TE veel kopen, he? Knipoog

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:37

Gaaf.. whaha... dat zou idd ook echt niets voor mij zijn Haha!
Heel snel foto's maken he!! ben heel benieuwd!!! Kusje

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:41

Wahaha, leuk zeg!!
Idd. gauw foto's!! Haha!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 18:27

Jaaa foto's!
Maar wat je zegt: idd gevaarlijk, als ik dat had zouden we volgend mij geen geld meer hebben voor eten Haha!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:08

Ik weet hoe je je voelt Haha! Wij hebben sinds 1,5 maand dus ook een nieuwe ruiterzaak, op de route als ik naar de paarden rijd....en dat is heel verleidelijk en ben er zowat vaste klant geworden Tong uitsteken maar kost wel heel veel centjes maar wel heel gaaf, heb van de week een nieuw shabrak gekocht met "brechje" erop laten zetten

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:17

Ik heb dit dus ook. Voor mij zijn Freddy's en de nieuwe Hypoplaza in Nieuwegein dus ook op fietsafstand (helemaal vanaf school Extreme duivel )
Gelukkig heb ik mezelf nog steeds kunnen overtuigen dat ik niks nodig heb... Haha!

Veel succes met je nieuwe spullen. Moet je paardje nog ingereden worden of niet?

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:33

Waar is die nieuwe winkel ergens?

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:36

Hahaha, ga jij er ook heen dan? *LOL* Je wordt echt snel paardenspul-koopverslaafd Tong uitsteken

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:29

Goh ze rijzen als paddestoelen uit de grond! In Velddriel werd er laatst ook alweer eentje geopend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:33

Ja dat is erg gevaarlijk.
Ik kom 4x per dag langs een ruitersport zaak Lips are sealed Vingers aflikken

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:59

Ik werk in een ruitersportzaak! Gek word ik ervan, al die mooie spulletjes. Ik weet nu al watvoor niet-noodzakelijke spullen ik wil kopen..

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 22:17

Wat vreselijk voor je Misselijk haha...
Maar ik begrijp dat jou paardje nog jong is en dan moet je toch nog alle spulletjes kopen dus dat is toch een goed excuus

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 00:09

Inderdaad....ze is nog jong en groen, dus ik mag allesssss nog kopen!!! Lachen

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:07

hih i hej een vraagje he hebben jullie bij je paardjes peesbeschermers om?ik niet namelijk maa zie dat veel t wel hebben ik rijd gewoon dresssur en recreatie?is het dan nodig?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 15:19

Ik doe alleen peesbeschermers om bij het longeren. Maar als ze los in de bak staat ofzo, dan heeft ze gewoon 'blote' benen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:30

Ik ben gelukkig niet zo'n koper *LOL* En als ik dan wat nodig heb is het nergens te vinden...!

Zo ben ik een dag of drie op zoek geweest naar een lage neusriem Bloos En nu heb ik er één met een stikseltje(echt heel schattig Tong uitsteken ), maar dat was het enige dat ik kon vinden in maat full en ik had hem snel nodig dus bestellen ging niet...!

ik kom trouwens elke dag langs Hippodam, maar kom er zelden binnen Haha!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 16:21

hey je houd toch wel wat spulletjes voor andere mensen over hè ? Haha!