Ik kan d'r echt nie meer tegen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 15:10

het is weer zover hoor Verdrietig gister aan het rijden.. en snel was hij, en overal van schrikken, wegspringen, weigeren.. ik kon er niet meer tegen.. ik had geld in m'n zak zitten dus dat eerst aan m'n vader gegeven.. misschien was dat het. Maar nee hoor.. hij ging gewoon door! Ik was een weiland in gegaan omdat ik dan alleen ben en dus fijner kan rijden (vind ik) maar nee dat ging ook niet.. het enigste wat hij wilde was RACEN!! Ik ben JANKEND (ja echt jankend!) afgestapt en ik wilde hem terug zetten. Maar ik mocht hem niet terug zetten, dan zou hij morgen (vandaag dus) nog wilder zijn! Dus ik er weer opgeklommen. Het ging al beter. Hij liep hard maar hij deed zijn oefeningen goed, vooral de oefeningen als wijken, schouder binnenwaards enzo gingen SUPER! Maar verder was het niet veel.. Hij schrok nog steeds best snel, maar toch deed hij zijn best. De eigenaar van stal zegt dat het door het weer komt. Maar ik kan er echt niet meer tegen.. en in de stal is hij dan altijd extra lief.. ik weet echt niet meer wat ik met hem moet hoor Verdrietig


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 15:35

Ja dat heb ik gister ook gedaan.. de eigenaar van stal is erbij komen staan.. en heeft me soms een aanwijzing gegeven.. en een compliment hihi.. (hij had tegen mijn vader gezegd dat hij vond dat ik stiekem toch wel heel goed reed Haha! ) maar ik vond het gister zo erg.. ik heb gister avond thuis ook zelfs nog zitten janken! zo erg vond ik het.. Verdrietig maar vanavond les, dus dan vind ik het niet zo erg als hij dat doet..


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 18:15

Ach. De 1 zegt; op die leeftijd is hij allang toe aan rust! en de ander zegt; op die leeftijd istie in de bloei van z'n leven!! En ik ken genoeg paardjes die super actief zijn als ze al rond de 20 zijn hoor!! Zo oud is dat nog niet Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 18:24

hihi zo had ik er nog niet overna gedacht... moet ik voortaan toch maar eens doen denk ik Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Domi_94, GrapeshotBot, Maanon_, Nanu, Ptl4ever, Salinah, Schrompeltje, Selina en 115 bezoekers