Eindelijk een aanknopingspuntje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Eindelijk een aanknopingspuntje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 14:08

Zoals sommigen van jullie misschien nog wel weten heb ik mijn tinker jaarling in juni 2000 moeten verkopen. Het was een hengstje en op mijn toenmalige pensionstalling kon hij niet op de wei. Ik heb er daarom voor gekozen om hem weg te doen.
Mijn bedoeling was om contact te houden met de nieuwe eigenaren, maar dat is door omstandigheden niet gelukt.
Verschillende oproepen op marktplaats, tinkersites en ook hier op Bokt hebben destijds niks opgelevert.
Maar vandaag kreeg ik een email met naam en telefoonnummer van iemand waar Quirijn iig heeft gestaan en misschien zelfs nog wel staat! Ik heb net gebeld, maar helaas is er nu niemand thuis zodat ik nog niets weet. Maar ik hoop zo dat deze mensen mij verder kunnen helpen!
Ik zou Quirijn zo graag nog eens terug zien...

Deze foto's zijn genomen in maart 2000, een paar maanden voordat ik hem verkocht.

Afbeelding

Afbeelding

* To Belg, or not to Belg *


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 20:15

Ik heb nu een adres gekregen in Oud Vossemeer, daar zou hij iig hebben gestaan. Ik heb deze mensen helaas nog niet te pakken kunnen krijgen, maar ik blijf proberen.
Kunnen jullie me evt. iets meer vertellen over wat jullie van hem denken te weten? Mag evt via PB.

* To Belg, or not to Belg *

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 09:01

Ik heb de mensen nog steeds niet kunnen bereiken. De telefoon wordt niet opgenomen.
Ga nu een brief sturen en hopen dat ik daarop reactie krijg...

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Freekfuchs, GabberGill, IASCrawler, idylle, MissSicarius, Nadiine__x, Pikeur, Renkle, Rinkex, SJP, Sterrenpony, Tieme, Vuri en 103 bezoekers