zieke geest!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

zieke geest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 16:27

Vanochtend kwam de stagiare .Zij had afgelopen weekend ook onze paarden gedaan omdat wij veel werk hadden.Tijdens het koffiedrinken vanochtend vertelde ze dat er zaterdagochtend 3 paarden losliepen in de gang en dat er een tuinstoel in de box van Sound(onze bejaarde van 28) stond.Ze had er verder niet bij stil gestaan en had de troep die die drie gemaakt hadden opgeruimd.Toen zij dat verhaal vertelde herrinnerde ik me dat ik vrijdagnacht een van onze honden flink te keer had horen gaan.Ik heb Sound vanmiddag uit haar box gehaald en het bleek dat zij toch wat stuk was aan de achterkant.Toen ik alles bij elkaar optelde kwam ik toch tot de conclusie dat er weer eens iemand in de rondte loopt die het fijn vind om paarden te verkrachten.Ik heb de veearts gebeld en die constateerde dat er inderdaad iets gebeurd moet zijn (gelukkig niet met al te veel geweld).Ik zit nu op de politie te wachten want ik heb er aangifte van gedaan.Een paar jaar geleden is er hier in de buurt ook al eens een simpele ziel zo in de weer geweest en die kon toen opgepakt worden toen hij zijn portemonee bij ,,de daad,,verloren was!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 18:04

youngster schreef:
Hoe kan zo iemand bij de paarden komen?? Dat vraag ik me dus af... is het gewoon een open stal waar iedereen bij kan?? Dan zal ik de stallen afsluiten met sloten enzo.. moet er niet aan denken dat er iemand zo aan mijn paardje zou zitten..

Het is een stal langsde weg.Wij wonen ernaast en hebben 2 honden loslopen.Wat gaat er gebeuren als er brand uitbreekt en overal zitten sloten op Verward

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 18:09

spokey"]
[quote="FlairS schreef:
Vanochtend kwam de stagiare .Zij had afgelopen weekend ook onze paarden gedaan omdat wij veel werk hadden.Tijdens het koffiedrinken vanochtend vertelde ze dat er zaterdagochtend 3 paarden losliepen in de gang en dat er een tuinstoel in de box van Sound(onze bejaarde van 28) stond.Ze had er verder niet bij stil gestaan en had de troep die die drie gemaakt hadden opgeruimd.Toen zij dat verhaal vertelde herrinnerde ik me dat ik vrijdagnacht een van onze honden flink te keer had horen gaan.Ik heb Sound vanmiddag uit haar box gehaald en het bleek dat zij toch wat stuk was aan de achterkant.Toen ik alles bij elkaar optelde kwam ik toch tot de conclusie dat er weer eens iemand in de rondte loopt die het fijn vind om paarden te verkrachten.Ik heb de veearts gebeld en die constateerde dat er inderdaad iets gebeurd moet zijn (gelukkig niet met al te veel geweld).Ik zit nu op de politie te wachten want ik heb er aangifte van gedaan.Een paar jaar geleden is er hier in de buurt ook al eens een simpele ziel zo in de weer geweest en die kon toen opgepakt worden toen hij zijn portemonee bij ,,de daad,,verloren was!


Meen je dat nou. Ik was er zaterdagochtend ook en toen vroeg ik al aan Stephany wat doet die stoel in Sound haar box. Toen vertelde ze dat het zo een zooitje was. Ik zei dat ik vrijdag om een uur of zeven was geweest en dat toen alle boxen nog dicht waren.

Gaterverdamme. Misselijk

Citaat:
Ik heb die stoel ernog uitgetild. Stom zaten natuurlijk vingerafdrukken op Boos!
[/quote]Wehebben zelf om 00.30 nog de waterbakken gecontroleerd en gevoerd!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 18:56

Idra schreef:
Iew Ieuw ieuw!!!!! Wat een vieze pervert zeg! Waarm trapt dat beest hem niet het ziekenhuis in??
Ik hoop dat jullie hem vinden...
Die trapt niet.Het is een verschrikkelijk lief paard dat nog nooit getrapt in haar bijna 28 jarige leventje.Vermoedelijk heeft hij een beetje verstand van paarde,want er staan ook paarden in die stal waar hij echt dit soort grappen mee hoeft te proberen

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 20:07

labje schreef:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die vent die een paar jaar geleden hetzelfde deed? Kan het niet zo zijn dat dit weer dezelfde is? Hoeveel mensen zijn er nou zo ziek in hun hoofd!

Mijn gedachte ging ook meteen uit naar die vent van een paar jaar geleden.Die ruimde zijn rotzooi ook nooit op.Nu was ook de stoel in de box blijven staan. Boos!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 20:12

Jamy schreef:
Als je zoeits doet ben je idd ziek in je hoofd! Ik hoop dat ze hem vinden!

die van een paar jaar geleden kwam trouwens uit Limmen

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 20:17

Deze figuur is natuurlijk ziek.Een normaal mens doet zoiets niet.De politie is hier geweest en natuurlijk kunnen zij ook niet veel doen.Toevallig zagen we bij de groothandel infraroodcamera's.We hebben een pensionklant die in de beveiligingen zit dus ik denk dat we hem maar eens om advies moeten gaan vragen!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 20:54

Zover wij weten niet bij ons,hoewel we wel vermoedens hadden van.Het waren 2 andere stallen in Heiloo.Hij liet daar balen stro liggen waar hij op had moeten staan om erbij te kunnen.Hij is toen uiteindelijk opgepakt doordat hij zijn portemonee was verloren bij zijn"liefdesdaad".

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 21:54

Eentje zit er 'snachts opgesloten in de andere stal.Die andere is niet altijd op het erf.Gaat vaak een rondje om in Heiloo }> Hij is hem vermoedelijk wel tegengekomen op weg naar de uitgang want ik heb deze hond 's nachts wel te keer horen gaan.Ik dacht dat het de krantenjongen was en dat vermoeden werd bevestigd doordat er 's ochtends geen krant in de bus zat.Helaas is het denk ik die gek geweest!Ik denk wel dat hij zich het lamlazerus geschrokken is,want deze hond kan heel goed uit het niets opduiken,en zoals een van de agenten zei:Het is te hopen dat de hond gedaan heeft waar hij voor aangenomen is Vork

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 22:28

Dat hoop ik ook.Dan kan ik tenminste rustig gaan slapen.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 22:37

Ja hoor!Webster zo wie zo want dat is een mannetje *LOL*,en het is alleen die oude merrie die hij te pakken heeft gehad.Ik denk dat hij het bij die andere 2 ook geprobeerd heeft,maar die zijn niet zo makkelijk.Sound is echt een scheetje en blij als ze aandacht krijgt!Had hij maar een ander geprobeerd want er staan er wel 1 of 2 waar hij toch problemen mee krijgt als hij daar wat mee probeert!Die vent is gewoon hartstikke ziek.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 23:33

Ik kom net van buiten van het hooi voeren en heb de honden nu alletwee gewoon los laten lopen.Het risico is dat ze met z'n tweeen op route gaan door het dorp.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 00:00

Ik heb de veeartslaten kijken naar Sound en gelukkig was er binnenin niets beschadigd,alleen aan de buitenkant.Ik liep toch niet erg lekker buiten vanavond.Nou ja, de honden lopen nu allebei los(Sint Bernard en een middelgrote kruising) maar ik hoop dat hij gewoon lekker thuisblijft die vuillak!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 23:32

Mieke schreef:
Tjesus... arme Sound, krijg je dat op je ouwe dag nog even te verduren!! Hoe gaat het nu met haar? Is ze erg van streek?.

Sound is een paard dat niet gauw van streek is gelukkig.De hond is hij wel tegengekomen op de terugweg want ik heb hem 's nachts vreselijk te keer horen gaan.Hopelijk is hij zo erg geschrokken dat hij het voortaan wel uit zijn hoofd laat.Als hij dan maar niet weer verder op route gaat om zijn slachtoffers te zoeken. Verward

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 13:35

Dat hek is er ,maar daar klimmen ze zo overheen!En anders komen ze gewoon door de bakken aan de achterkant.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 15:23

Heeeel goed idee Lotte.Nee er is nog niet bekend wie hetgeweest is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jet, pluklief, SunnyHorse, tienus63 en 42 bezoekers