1e rijles met Guinness

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

1e rijles met Guinness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 16:09

Gisteravond was het dan zover, van 18.00 tot 19.00 uur had ik mijn eerste rijles. Guinness kent nog helemaal niets, tot nu toe hebben we alleen maar lekker in het bos en de velden gereden. Dus nu toch maar eens aan het werk.

In eerste instantie werd ik vooral aan het werk gezet om wat meer aanleuning van Guinness te vragen, ze loopt nog behoorlijk met haar neus naar voren. In stap ging dat af en toe best al een beetje, in draf nog echt niet, bovendien is ze nog erg onregelmatig in draf, galoperen hoefde ik die eerste keer nog niet, weet eigelijk ook niet of Guinness dan de bochten wel haalt, rechtuit galoperen kan ze wel. Al met al ging het uur razendsnel voorbij en had ik het gevoel dat we goed gewerkt hadden.
Dinsdag heb ik weer les. Als ik wil kan ik 3 x per week les nemen en bovendien nog vrij gebruik maken van de binnenbak.

Guinness had alleen een beetje een dubbel gevoel bij de andere paarden in de les. Ze was nieuwsgierig en wilde wel naar ze toe, maar als ze te dicht langs haar liepen, wilde ze wel even een waarschuwende trap uitdelen (merries "zucht" Bloos )

Na de les het dekentje erop en alle "kerstverlichting" weer aan en glibberend langs de weg naar huis gestapt.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora, Chicken01, ComscoreBot en 111 bezoekers