Dierenarts op medisch

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 18:51

Zoals jullie wellicht al gezien hebben is de nieuwe moderator van medisch De heer Offereins. Hijn is dierenarts van beroep en zal regelmatig op het forum te vinden zijn om wat vragen te beantwoorden. Hij is er niet op vaste tijden en zal niet alles kunnen beantwoorden, maar alles is mooi meegenomen, nietwaar?

Zijn naam kennen jullie waarschijnlijk. Hij zelf heet Henk en is de zoon van Evert. Evert Offereins schrijf in de bit (en schrijver van het boek paardenbenen en paardentanden) dus misschien daarvan bekend. 'Onze' offereins heeft ook eens site. Natuurlijk even bezoeken!! http://www.dierenkliniekpijls.nl

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 19:36

Nou daar heb ik wel moeite voor gedaan. het is nou niet zo dat ze zich opwerpen en ik ze van me af moet slaan haha. Maar ik ben heel blij dat ie wat enegie in dit forum wil steken. Ta nu nog anky voor het rijtechnische..hihi die had ik wel gevraagd maar ze had geen tijd. Tja ik had ooit eens een mailtje gekregen omdat ze de naambordjes zo mooi vond maar helaas ... op zoek naar iemand anders...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 19:42

Ja ik was erg blij verrast. Ik las de mail en ineens zie ik dus ondertekend met anky. Ik weer en mailtje terug sturen maar ze was het echt. voelde me ineens een penny-meisje maarre ik was er echt van onder de indruk.. stom he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 19:49

Ik heb er een gestuurd! Een gouden bordje met zilveren letters en een bronzen lijntje eromheen..

Tja ik heb de mail ook bewaard. Ik weet dat zij ook ambassadeur is van Het Brooke Hospital for Animals. En ze woont niet al te ver weg..?!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina, Tinkermuts en 152 bezoekers