Paardjes Gepest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Paardjes Gepest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 19:18

Wat was ik toch weer lief tegen mn paarden..het was hier zo mooi wit en ze stonden zo mooi in het weiland dat ik het niet kon laten om sneeuwballen naar ze te gooien Haha!
In het begin vonder Roos en Dusty het wel interressant.. Dingen die uit de lucht komen Vallen( Sneeuwballen dus Knipoog )
Maar toen ik op hun ging mikken vonden ze het niet meer leuk Extreme duivel
Hun weg rennen ik erachter met sneeuwballen.. en Boem die was raak op Dusty Deken..boven op de rug! maar de sneeuwbal bleef leggen alleen dusty was het er daar niet mee eens..Bok Bok..doei sneeuwbal!

Maarjah toen moest ik maar eens gaan uitmesten Dromen .. Toen ik klaar was ging ik Dusty maar eens halen..
Had ik nog even lekker de toet ingesmeert met sneeuw! teminste was ik van plan maar dusty at het sneeuw op Tja kan ook

Zijn er Nog meer mensen die hun paardjes hebben gepest Tong uitsteken Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:28

Meen je dit nou serieus, of heb je gewoon zin in een ruzie Verward

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:34

bij ons ligt er gelukkig nu bijna niks meer Haha! ik ben altijd heel lief tegen mijn paardjes.........ze staan lekker warm op stal, alleen brechje moest even 20 minuutjes onder het zadel, maar ze vond het wel gezellig Knipoog

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 19:36

dr_jacksel schreef:
Meen je dit nou serieus, of heb je gewoon zin in een ruzie Verward

Hoebedoel zin in ruzie (heb ik trouwens niet) Verward

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 20:16

Hier lag helaas geen sneeuw meer. Die was een half uurtje na het vallen alweer verdwenen. Misschien morgen wel, want het sneeuwt nog steeds af en toe.
Yorghos vindt sneeuw heerlijk om in te rollen. Vind ik ook wel ok, want daarvan wordt hij minder vies dan van de modder.
Ik geloof niet dat Yorghos het op prijs stelt als ik een sneeuwballen gevecht begin.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 20:38

ik heb mn paardjes lekker met rust gelaten in de sneeuw, maar onze jonge hond had nog niet eerder zoveel sneeuw gezien als vandaag, en ja het was goede sneeuw om sneeuwballen van de maken, dus heb met haar een sneeuwballen gevecht gehad! tot onze andere hond mij omver liep en de jongste op me af rende en toen vol op de rem ging en ik dus onder de sneeuw zat.....maar toen kregen onze honden het koud(hebben heel dun vachtje, zijn Rhodesian Ridgeback, ken je ze niet?kijk maar in mn profiel/op mn site)
dus zijn we naar binnen gegaan en gingen ze voor de verwarming op de grond liggen!

maar na een halfuurtje wilde de jongste hond weer spelen dus die ging in de sneeuw op kattenjacht!en ja dan ging ze rennen en dan ging de sneeuw alle kanten op, wat ze dan dus weer probeerde te pakken!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 20:57

Rare reactie Dr_Jacksel.

Even On-topic: ja heb ik ook weleens gedaan .
Dat vod ze eerst best garppig,
Maar daarna was het ook weg rennen, enz.
Maar lasagna eet ook ijs
Die pony is gek en niet meer te redden Haha!;):D;).(geintje ofcourse)

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 22:23

Dalijk krijgen Roos & Dusty nog sneeuw angst Tong uitsteken

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 23:38

grr
hier was alleen natte sneeuw, maar net genog voor 1 sneeuwbal die mirjam van mij in dr nek kreeg.