welsh keuringen.............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 10:19

ik was dus gister op de keuring in hengelo(gld)en ben de fokker van tinkerbell tegengekomen,heb een half zusje van haar gezien(leek totaal niet)en een zeg maar kwart zusje van haar(leek nog minder) maar het was wel gaaf om familie van tinkerbell te zien!
carla(een kennis van mij)kreeg met haar hengstveulen in de HWB sectie een 1ste premie én werd veulenkampioen,en kreeg een brandmerk(auwa)
en toen kwam ik nog weer wat mensen van mijn stal tegen die waren weer met een nichtje mee die ook een welsh had,en ik vond het zo grappig dat de wereld toch echt zo klein is.......
overigens willen die twee mensen die ook bij mij op stal staan een welsh A gaan kopen(leuk,leuk)

enne lonneke ik heb nog jaarling zweetvos merries te koop voor je(echt witte manen)

en weet je welke ik de mooiste pony vond?mijn eigen tinkerbell!die was echt definitief de mooiste(ookal stond ze lekker thuis op de wei)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 14:19

Ik wil ook naar een welsh keuring... Maar dan zie ik zoveel van die lieve koppies en dan wil ik er nog 1 bij hebben... arg...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 14:29

nee joh weet je wat ik juist had toen ik daar liep?IK WIL NAAR MIJN TINKIE


haha er kon er geen enkele aan haar tippen.......*zucht*