Beslissing (bijna) genomen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 22:48

Okee, ik heb er de afgelopen dagen veel aan gedacht en heel veel over gesproken met iedereen en de volgende beslissing genomen:

ik ga IJsco rond het weekend van de 21e of het weekend erna terugbrengen Huilen

Mijn zus gaat dan op vakantie en zet haar paard ergens anders neer, ik ga zelf bijna op vakantie en ik moet gewoon ook snel een beslissing nemen wat betreft de Haflinger. Het wordt alleen moeilijker voor mij als ik IJsco langer en langer bij me heb.

Dus ik zal IJsco's eigenaars binnenkort eens bellen of het ze dan uitkomt dat ik IJsco weer terugbreng. Wat hen betreft staat IJsco volgend jaar nog steeds bij mij. En het jaar daarop ook.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 22:58

Moeilijk he zo'n beslissing Verdrietig , vooral als je je zo bent gaan hechten aan IJsco.......zou het niet kunnen....maar helaas er zit voor jou niks anders op Verdrietig .

Succes met je beslissing over het andere paardje Pling

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 16:35

Heel veel sterkte. Ik vind het ontzettend goed van je dat je dit toch doet, ondanks het verdriet erbij natuurlijk.
Maar ja, het kan niet anders. Ik hoop dat je na de vakantie snel verder kunt op een ander paardje, in ieder geval heeft IJsco een hele mooie tijd bij jou gehad!
Sterkte, en die vakantie: die heb je zeker verdiend!!
Groetjes, Dorine.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:04

Maar waarom doe je IJsco terug dan?
ALs hij daar gewoon mag blijven staan...

Dit zal ik tussen alle berichten wel gemist hebben ofzo.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:32

Ja, dat dacht ik eigenlijk ook Kitty, ik heb geloof ik ook heel wat gemist. Gaat die Fell Pony niet door?

Wel heel erg jammer dat IJsco weer terug moet, echt balen! Ik hoop voor je dat je met de Haf net zo'n leuke tijd krijgt als met IJsco!
En heel veel sterkte! Verdrietig
_________________
<font color="deeppink"> I Love King </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-07-08 18:39 ]</font>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:37

waarom hou je hem niet dan??? Ik heb het vast ook gemist toen ik op vakantie was... Verdrietig
In ieder geval: heel veel sterkte meid!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 19:03

Ik mag het weiland niet meer huren. Drie paarden is teveel en ze willen alleen de twee Lipizzaners nog in het land hebben.

Dus het is alleen maar uitstel als ik IJsco langer houdt. Ik voel dat ik er eigenlijk al te lang rondloop met IJsco en dat ik het dus niet kan maken om nog veel langer te blijven staan met IJsco. Bovendien ben ik me de laatste tijd behoorlijk aan haar te hechten dus ik kan wel allerlei verwoede pogingen doen om weiland te vinden enz. of iets anders regelen zodat ik haar kan houden maar dan maak ik het mezelf alleen moeilijker als ik IJsco pas volgend jaar mei terugbreng. Dat is bijna niet te doen!

En de Fell Pony stond te koop al een jaar lang en is nu toch verkocht. Dus gaat niet meer door, wat ik erg erg erg erg erg erg jammer vindt.

Dus de Haf is nu mijn optie, een soort co-ouderschap met een vrouw die de Haf gaat kopen. Ik moet nog overleggen en regelen maar op zich zie ik dat wel zitten.