Ktsjjjjingggg!!!! 125 euro inschrijving AVS!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Ktsjjjjingggg!!!! 125 euro inschrijving AVS!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-03 17:42

Tsja, vandaag kwam de rekening binnen voor de herimport en inschrijving van Cheyenne en die was niet mis.....125 euro!!! Hmmzzz, niet leuk zoveel geld, en dat alleen maar voor een paardenpaspoortje.....Wat zal ik doen, toch maar laten zitten en mijn geld besteden aan nuttigere zaken? Of toch maar de registratie van Cheyenne doen? Moeilijke keus! Schijnheilig


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 09:18

hhmmm. ja het klinkt wel leuk. Ik zal het avs wel even een mailtje sturen dat ik vanwege 'financiele' redenen nog even wacht met de inschrijving tot zij ingereden is. Ik begin pas over ongeveer een half jaar met het inrijden, dus het kan nog wel even wachten. Ik zou wel op zich naar een keuring willen met haar, mot je daarvoor ook perse ingeschreven staan?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 13:20

Ja, ik heb wel al een paardenpaspoort van het AVS (van de vorige eigenaar meegekregen), alleen het stamboekpapier moet ik nog krijgen. Ik weet niet of ik verplicht moet betalen, volgens mij niet....ik check het nog wel even.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 17:31

Het stamboekpapier had ik wel, maar dat was een Belgisch stamboek papier (want ik heb haar daar gekocht) en dus heb ik dat naar het BAPS moeten sturen. Het BAPS heeft toen het exportcertifcaat, ondertekend door de vorige eigenaar, naar het AVS gestuurd. Het paardenpaspoort heb ik gewoon nog thuis liggen.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 11:08

Ja, maar ik heb ook al 100 euro moeten betalen aan het BAPS voor het exportcertificaat (totaal dus 225). En Youko, Cheyenne heeft ooit al ingeschreven gestaan als veulen in het AVS, dus bij Cheyenne gaat het om 'herimport'. Maar bij Tica gaat het waarschijnlijk wel om 'import' en dat is duurder.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers