Zin om je paard in een harnas te doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Zin om je paard in een harnas te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:36

Heb je dat ook wel eens? Dat je denkt: "En nu is het genoeg, vanaf nu staat mijn paard alleen nog maar in een super beveiligde stal, ik behang de wanden met luchtbedden, bind zijn benen in met gespalkte bandages en doe hem rubber hoefschoenen aan?".
Af en toe zou ik dat best willen: Pablo helemaal in een veiligheidsharnas stoppen en zijn benen helemaal intapen met het rijden. En hem nooit meer op wei laten. Alleen nog maar op stal laten, rijden met bandages, kniebeschermers en weet ik wat nog meer.

Maar ik ben bang dat ik dan een heel sjacherijnig paardje krijg.

Ik baal dat hij weer eens kreupel is. Vandaag haalde ik hem kreupel van stal met een warme en opgelopen kogel. Gisteren was er nog niks aan de hand, vandaag is hij een kwartier op wei geweest waarbij hij niet gek heeft gedaan. Dus waar het van komt?
Ik heb het 3 keer gekoeld maar vanavond liep hij nog strompelend zijn stal uit. Ik hoop dat het morgen minder is. Als hij nou nooit wat had zat ik er niet mee maar hijis nu eindelijk 3/4 jaar beter en ik hoop echt dat we niet weer een lange ziektetijd tegemoet gaan, het ging net zo fijn.

Ach dinsdag kwam de DA toch al met de Osteopate mee dus als Pablo dan nog zo kreupel is, is er iig al een DA besteld Frusty
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-01-03 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:40

Idd af en toe zijn paarden onnozele dieren.....
Beterschap met je paard!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 23:14

sneu, echt heel sneu!!

ik ben blij dat die vanmij eigenlijk altijd op wei staat! Hij is nu vreselijk winterhard, en heel erg voorzichtig.

veel beterschap hoor!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 00:04

gek paard.... Hopen dat t even hierbij blijft!!
sterkte ermee en een knuffel voor Pablo

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 00:26

Tja, en dan zet je ze in de molen en dan boort er nog een 10 cm lange spijker in de hoef Frusty

Sommige paarden lijken wel echte pechpaarden!
Ik hoop dat hij snel weer rad is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 00:28

Ik ben eigenlijk heel precies met mijn paarden. Ze komen bij mij amper de box uit zonder iets aan hun benen, en staan bijvoorbeeld altijd in de molen met peesbeschermers en springschoenen aan.

Toch is Rio op stal verongelukt. Je kunt gewoon niet alles tegenhouden en als je er teveel over na gaat denken wordt je stapelgek!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 00:39

hihi, ik ben niet zo precies....
baloe staat altijd buiten zonder spul om zn benen. Alleen als ik ga longeren krijgt ie zn peesbeschermers om, maar verder eigenlijk nooit iets.

maar toch... ik hoop voor je dat er niks aan de hand is!