Record Staluitmesten?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Record Staluitmesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 13:53

Ik heb vandaag me record staluitmesten verbroken Haha!. Het is nu dus 25 min. Wat is jullie record?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 14:03

Ik 4 volle kruiwagens, maar ik heb niet van die grote kruiwagens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 19:09

Renske20"]
[quote="FaNcIe schreef:
Ik heb vandaag me record staluitmesten verbroken Haha!. Het is nu dus 25 min. Wat is jullie record?


ehm, 1 stal in 25 min?of veel stallen?

ik werk op n springstal en daar mesten we 26 stallen per dag uit, echt al het natte&vieze stro en de mest eruit, weer netjes rechtleggen en iemand anders strooit ze op, denk dat we in 25 minuutjes met zn 3en bijna alle stallen wel hebben uitgemest!en daar zitten hele vieze tussen!

maar ja, das mn werk dat scheelt, thuis doe ik 3 boxen in 20-25 minuutjes, ellker op mn gemak, want dan heb ik alle tijd en hoeft t niet zo snel, maar doet mn moeder het, die is 25 min per box bezig.
[/quote]

Ik doe 2 boxen in 25 min.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 20:39

Pfief ... volgens mij is ieder een sneller dan mij Boos!. Haha nee hoor geintje !!! Ben al blij dat ik het in 25 min. red. Ik moet er nog een beetje de handigheid in krijgen geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:06

Zow iedereen is dus veel snelller dan mij Tong uitsteken, maar ... bij ons is de box net zo groot als 2 boxen van normaal formaat ... Dus dan doe ik er eigenlijk 12,5 minuten over per box Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:43

Maar ... ik heb hem verbeterd !!! Het is nu 22 minutjes voor de grote stal Haha! !!! Jaah ik wordt elke keer beter ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 20:41

Zoow dan ben je wel snel Thirza !!! Doe je 5 min. over een box?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Sanet, SunnyHorse en 33 bezoekers