prik..chaps...en digi

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

prik..chaps...en digi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 22:33

Hoe combineer je die drie onderwerpen? Nou gewoon... Blizz heeft zijn enting voor dit jaar gekregen, beetje vreemd want de dierenarts ( bekend als 1 van de betere hier in frl) heb ik nog nooit ontmoet, dus het was boekje droppen op de stal en kijken of ie al geweest was toen ik er vanmiddag kwam. Ik wil eigenlijk wel wten wat voor een da hij is.... Ach.. nog niets slechts over hem gehoord en je moet wat vertoruwen hebben in de mensheid...

Ik heb vandaag mijn chaps afgemaakt... een combi tussen keltisch en western, ze zijn super geworden.. Door mijn dikke dijbenen en kuiten kan ik geen standaart chaps aan en dus..zelfmaken. Ik had nog een bult leer van mijn moeders oude bank, maar dat had een hele lichte kleur. Ik kreeg echter een ingeving en ben aan de slag gegaan met schoenpoets op de ruwe ongeverfde kant van het leer. Dat werd heel mooi, beetje pilotenleerachtig. En als je bepaalde delen afplakt voordat je het kleurt kun je bijvooreeld een mooi keltisch motief erop maken ( als je veel geduld hebt en veel tandeborstels en veel schoenpoets)

Maar nu zijn ze af en ik heb foto's gemaakt, maar heb geen digi en nu moet ik wachten tot het rolletje vol is en dan nog wachten tot ze ontwikkeld zijn... zucht.. Gelukkig kan ik de chaps gewoon elke dag zien!! Pling hihi

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:38

hihihihi geinig verhaaltje!
en ik ben wel niewsgierig naar de foto`s van je chaps!
kan je ze niet scanne ?? Verward

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 01:05

*hmz* Verward potverdorie... ik denk als laatste 'ta ta teraaaa taaaa' een foto...!!! Maar nee hoor...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 01:12

Ben heeeel erg benieuwd naar de foto's van je chaps!! Wat ben jij creatief zeg! Ik zou dat ook wel willen zijn... mijn eigen chaps maken, echt superuniek. Maar ja, ik heb daar het geduld niet voor.. Ik hoop dat de foto's snel klaar zijn! Knipoog

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 18:49

Ik hoop ook dat ze snel klaar zijn.. eerst rolletje vol, dat gaat sneller als het gaat sneeuwen!! Dat hopen op sneeuw en dan ontwikkelen en dan scan ik ze als een razende in. Promise!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 13:22

Ik heb net de foto van de chaps gezien, het is echt heel mooi geworden. Heb je de chaps van hand aan elkaar genaait of met de machine?

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 21:24

Cassidy schreef:
Ik heb net de foto van de chaps gezien, het is echt heel mooi geworden. Heb je de chaps van hand aan elkaar genaait of met de machine?


Hoe heb je die dan gezien? Staan al ergens de foto's? Want ik wil ze heel graag zien *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:49

Ik ben ook heeeeel erg benieuwd. 'Dapperdier', post ze hier nog eventjes, zodat wij er ook van kunnen genieten! Lachen

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 20:32

Foto's staan op ITP...maar nu ook hier! Als ik maar niet op mijn donnder krijg van moderators!!

Afbeelding