In een binnenbak gereden.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

In een binnenbak gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 01:20

Ik ben vanavond laat eindelijk weer gaan rijden. Omdat ik maar weinig tijd had (overdag werken enzo) kon ik maar met 1 paard en ik nam Jur mee. Het was overal nog hartstikke glad dus heb ik de trailer tot vlakbij de deur van de stal gezet en kon ze er zo op lopen. Bij de andere stal met binnenbak aangekomen was het nog veel gladder. Eerst het hek open doen, de linkerkant gaat automatisch (nou ja met sleutel dan) maar de rechterkant moet handmatig. Helaas zat die vastgevroren dus gokte ik er op dat de auto met trailer door de helft van het hek pasten. Dat ging en toen moest ik ongeveer 30 meter achteruit rijden omdat het te glad was om uit te laten op het terrein. Trailer tot aan de binnenbak gereden en toen Jur eruit. Omdat ik in mijn eentje was, was het allemaal nogal lastig maar het lukte. De bak is heel klein en afwisselend zwaar en hard dus die arme Jur had best wat moeite. Maar ze was zo fris en wilde weer zo graag dus ze was heel ijverig aan het sjouwen. Eerst even aan de longeerlijn uit laten bokken en toen erop. Ze voelde meteen zo fijn aan, ze wilde gewoon weer graag aan het werk. Ik heb niet te lang gereden want die bak is niet zo goed voor haar benen. Het inladen ging gelukkig ook prima en binnen het uur was ik alweer thuis! Trailer weer achteruit naar de stal. Arme Jur heeft heel wat achteruit moeten rijden! Weer in haar stal kwamen de zenuwen er wel goed uit bij Jur; diarree, druk doen, flemen. Maar toen ik de paarden slobber gaf werd Jur weer rustig. Morgen wil ik met haar bij de Kossack Stud gaan rijden, die bak is volgens mij heel fijn te rijden.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, komone en 7 bezoekers