Voor het eerst in de les met Karan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Voor het eerst in de les met Karan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 16:24

Jawel vandaag zou het er van komen. Ik was gisteren door mijn rug gegaan en dacht dat ik niet zou kunnen rijden ik baalde enorm dat kan je begrijpen.

Maar ondanks de last in mijn rug en mijn longontsteking(die nog steeds niet over is) ben ik toch gaan rijden. Bikkel he?

Mijn instructeur merkte nog droog op. "Daar heb je Heike weer die zo zuinig is op haar lichaam." maar ik wilde zooooooo graag.

Dus hebben ze me op mijn paard geholpen en ben ik gaan stappen. Van Roel(instructeur) moest ik goed doorstappen. Ze gezegd zo gedaan. Daarna lekker gedraafd met en vrij lang teugeltje. Karan zoekt mijn handen echt goed op.

Ook gegallopeerd. Op de rechterhand sprong ie steeds verkeerd aan maar ik heb een hele goede tip gekregen.(die ik eigenlijk al wist) ik keek teveel naar binnen waardoor ik mijn gewicht ook teveel naar rechts had hangen. Door gewoon rechtop te zitten en zelfs mijn gewicht een beetje naar links te houden sprong meneer goed aan. Wel een paar keer achter elkaar. Ik ben zo blij dat dat nu goed gaat.

Ook een paar keer vanuit stap aangegallopeerd. dat deed ie ook heel braaf. Roel vond het ook een heel braaf beestje.

Een keer is ie flink geschrokken. Toen draaide hij ineens half om zijn as. Ik zat er nietsvermoedend op dus ik zat half langs het zadel. Maar ik kon hem meteen terug nemen en weer goed gaan zitten. Heb ik dat ook eens meegemaakt!

Al met al heel fijn gereden en een uur volgehouden. Wel veel gestapt om mijn longen weer wat lucht te geven.

Oh ja we hebben ook geweken. Dat kan ie ook best goed. Moet nog wat aan verbeterd worden maar vooruit.

Me is happy!

Ik heb het zo getroffen met dit paardje. Hij is heel knap, mooie kleur en ook nog eens ontzettend lief. Ik heb gewoon kriebels in mijn buik als ik aan hem denk.

Kan het soms gewoon niet geloven. Ik heb echt een droompaard gevonden! Lovers

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 16:28

Tjee, Heike, wat klinkt dat goed!!!!!!
En dat ie alles best wel goed doet al. Super!
Ik ben echt vreselijk blij voor je. Zo te horen komen jullie er wel.

Hij draait zelfs al kleine pirouettes, wat wil je nog meer Tong uitsteken

Even zonder gekheid, echt leuk voor je.....
Wel voorzichtig doen, want je bent ook wel eigenwijs he..... met longontsteking en een zere rug de les in..... Tong uitsteken

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 16:28

geef je kanjer morgen maar dikke knuffel van mij.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 17:04

Ik dacht al je bent vast blij met hem er staan zoooooooooveel berichtjes op bokt *hihi* Lachen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:30

leuk dat het zo goed ging. wel niet ontzettend goed voor je rug dat hij die halve 'pirouette' (danku tigger) maakte, maar als je koppig bent ben je koppig, en zo te horen gaf de les buiten dat niets dan voordelen. proficiat!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:31

Hoi Heike,

Echt harstikke leuk voor je dat je nu zo fijn paardje hebt gevonden. Het is je wat mij betreft ook echt gegund hoor!

Ik heb dat met Voice (na ruim 9 jaar) ook nog regelmatig dat ik gewoon kriebels in mijn buik krijg als ik aan hem denk en aan hoe goed ie altijd zijn best voor ons doet. Heerlijk voelt dat.

Blijf er lekker van genieten!

Groetjes,
Judith

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 19:49

Kijk kijk, alweer zo'n goed bericht! En je bent helemaal niet eigenwijs, hoor, Heike... Schijnheilig Haha!

Was wel even schrikken zeker toen je hem ineens van opzij kon bekijken. Wel goed dat je dat nu ook meteen meegemaakt hebt, dan weet je straks precies wat hij doet bij het schrikken en dan kun je dat steeds beter opvangen.

Fijn, hoor, dat het zo goed ging in de les! Lachen

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:45

Leuk dat het zo lekker gaat met Karan. Het is zo'n cool beestje. Overigens dat omdraaien doet Taran ook erg graag (zal wel in de naam zitten).
Zo te horen passen jij en Karan goed bij elkaar. En daar ben ik wel blij mee, zo hoor ik nog eens wat van hem.

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:09

He leuk zeg...dat gaat goed. EN ik snap dat wel ga ook altijd naar mijn pony of ik nou wel of niet lekker ben. Dat zit er gewoon in. Ga verder zo..en veel plezier met hem maar dat zal vast wel lukken. Leuk toch he die welsh cobs..

Henny

Berichten: 9
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 17:34

Het was weer leuk om met Heike(mijn dochter) in de les te rijden. We moeten samen veel lachen maar hebben ook steun aan elkaar.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 19:55

Ach moeder en dochter Lovers Gezellig toch. Fijn Heike dat het allemaal op rolletjes loopt.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 20:13

Ik ben echt heel blij voor je, ik hoop echt dat dit je droompaard is en zal blijven.
Heeeel veel plezier met hem Heike! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 20:35

Super Heike !!
Tof joh!