Wat te doen met een (te) klein Tinker-twentertje?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 16:03

He wat een naar probleem... tja ik heb geen idee hoelang tinkers door blijven groeien... kun je niet een stukje van Wouter afslijpen? Misschien moet ej eens gaan rondkijken naar een grote tink en vezacht een match made in heaven het leed dat je Abby zal moeten verkopen? Heel veel succes met je beslissing!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses



Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 21:49

abby schreef:
We zijn er nog niet helemaal uit. Ik heb Wouter de suggestie van Dapperdier gedaan (stuk van zijn benen af). Vond hij geen goed idee. Gek hè? Haha!

We hebben absoluut nog tijd en (even zakelijk bekeken) ze hoeft ook niets op te brengen, dat kan ook niet. In die tweeëneenhalf jaar dat ze op deze aarde rondloopt, heeft ze al meer gekost dan dat ze zal opbrengen. In die zin vinden we een goed en kundig huis belangrijker dan de eventuele verkoopprijs. Maar het is natuurlijk wel zo dat de kosten ten opzichte van de baten op een gegeven moment wel heel erg uit verhouding dreigen te raken. Is de baat dan uiteindelijk een paard dat je kent vanaf de eerste minuut en waar je samen plezier van hebt, dan maakt het niet echt meer uit. Maar zoals het er nu uitziet is de baat uiteindelijk een zakje Euro's en dan moet je die verhouding iets scherper zien.

Tegelijkertijd zijn we nu ook heel overwacht tegen een knappe vierhoevige vent aangelopen (zonder vlekken overigens) waar we nader kennis mee willen maken, dus of onze besluitvorming in een stroomversnelling komt Verward


Hee wat raar Knipoog Met een verdoving hoef dat niet pijnlijk te zijn! }>

Ik denk dat je tink wat ouder en enigzins beleerd of zadelmak meer oplevert dan jong en onbezonnen, zeker als hij naar een goed huis moet.

Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar die onbevlekte vent! Heb je een foto of link of naam ofzo?? Ik ken maar 1 ongevlekte tink... helemaal zwart, maar die is maar 1.38 kan waouter met zijn voeten op de grond blijven!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Fayyah19 en 105 bezoekers