Freestylen is echt te gek!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rivella-R@chella

Berichten: 308
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 18:20

Wauw wat werkt dat freestylen verbazinwekkend zeg, mijn paard was zo verwent door zijn baas dat hij niet meer zonder brokjes de wei uit wilde komen. Op gegeven moment kwam hij zelfs dreigend met z'n oren plat in de nek op me af rennen Frusty , ik dacht ho, dit kan zo niet langer. Ik pakte de volgende keer het touw van emiel voest en een menzweep, ik liep rustig zonder brokjes naar hem toe en weer kwam hij dreigend op me af, deze keer verrastte ik hem echter met de zweep (ik haalde hem ineens achter mijn rug van daan), hij schrok er aardig van en ik liep hem voltes lopen tot hij moe werd en begon te kauwen en zijn hoofd om laag kwam (hij gaf zich over). ik ging stil staan onspande me en keek neer. Hij stond een aantal meters achter me op de hoefslag stil. ik liep zonder naar hem te kijken op hem af, vlak voor hem sloeg ik af een andere kant op en toen volgde hij mij dat was fantastisch! ik stond stil en hij stond direct achter me ik aaide hem en nam hem mee en beloonde hem vervolgens met wat brokjes. Hij komt nu niet meer dreigend op me af. Lachen Voor de zekerheid neem ik de eerste tijd nog wel het touw mee de wei in.

groetjes R@chel



Rivella-R@chella

Berichten: 308
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 15:13

Nee een zweep hoort ook niet bij het freestylen, maar omdat ik hem met het touw nog niet zo goed kan verrassen (moet ik nog een beetje mee om leren gaan), heb ik de zweep gewoon achter m'n rug vandaan gehaalt en toen wist hij meteen waar hij aan toe was, daarna heb ik de zweep neergelegd en ben ik gewoon verder gegaan met het touw.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _San87_, AhrefsBot, Alenthe05, Alexios, amandananana, AnnickT, Galaika, idion, Ineke2, JitskeJeldau, Kirsha, Malle_meid, sberg, WendyKtH, Winged, Wopkebrok en 143 bezoekers