Boehoe!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Boehoe!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 00:52

Ik kan deze week maar weinig naar Cheyenne toe, want ik moest mijn 'geleende' brommer inleveren. Ik zit dus nu zonder vervoer....en aangezien er geen bussen heen gaan, kan ik niet naar Yen toe. Ik ga morgenochtend meteen naar een brommerzaak om een nieuwe te kopen, maar jemig wat zijn die dingen duuuur!!! Mar ja, het is kiezen tussen een auto of een brommer......en een auto is helemaal niet te betalen, vooral als je ook al een paard hebt!!!!

Dus ik zal Yen maar eventjes moeten missen....en zij mij. Hopelijk hebben ze wel een brommer op voorraad, zodat ik hem meteen mee kan nemen. Drie keer raden waar ik dan als eerste heen tuf????????? Knipoog Tong uitsteken

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 09:11

Hoe ver is het van je huis vandaan dan?
Lijkt me inderdaad balen als je ineens zonder vervoer zit!

Vroeger toen ik 16 was wilde ik graag een verzorgpaard, maar...
daar zaten nogal wat probleempjes bij.
Ik had epilepsie, dus een brommer o.i.d. kon niet, moest dus alles op de fiets doen.
Het liefst nog iemand die met me mee ging want alleen door de polder... stel dat ik een aanval kreeg... kortom... mijn ouders waren niet zo blij met die leuke plannen van mij. *LOL*

Geniet dus lekker van die brommer, of zelfs van je fiets... }>
Ik ben afhankelijk van het met de auto halen/brengen door mijn ouders, een vriendin, of mijn broer, want met de fiets gaat niet vanwege de kanker. Boos!
Maar we houden vol, ooit fiets ik zelf weer die 5 kilometer!
Brom ze Jura! Party!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:13

Zou je niet eerst eens in de krant kijken?
Of op internet?
Die van particulieren zijn vaak veel goedkoper.
Mijn broer heeft er toen(paar jaar terug) een voor mij gekocht voor 300 gulden,dat vind ik niet echt duur.
En hij doet t perfect!Het ziet r niet uit maar dat boeit me niet,als t maar rijd toch?!

Bij die echte brommerzaken zijn ze vaak veel duurder.
suc6 ermee!

(ik heb gelukkig nog een buurtbusje,voor 8 personen,dat langs maffick rijd,voor als het zo koud is of als mn tuf het begeeft)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:15

Heb je tot die tijd niet een stalgenoot die je uit de brand kan helpen? Iemand die bij jou in de buurt woont?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 11:53

Ja, gelukkig gaat Marcella1 de komende dagen Cheyenne verzorgen! En ze staat volpension en komt de hele dag buiten, dus op zich moet het kunnen. Maar ik mis haar gewoon! Ik ga zo naar een brommerzaak toe, gisteren waren ze gesloten.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 13:25

Mijn auto is inmiddels al bijna 3 weken kapot (de garage werkt er hard aan...zeggen ze Haha! ). Gelukkig kan ik de auto van vrienden gebruiken om naar de paardjes te gaan.

Maar een nieuwe brommer en een ouder autootje ontlopen elkaar toch niet zo geek veel qua prijs????

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:02

nee maar de verzekering en bezine kosten zijn bij een auto veel hoger dan bij een brommer!

vandaar dat ik toen ik 18 werd niet heb gekozen voor mn rijbewijs, maar voor een nieuwe brommer, want ik had de dag voor mn verjaardag een ongeluk gehad en brommer total loss gereden

ik moest iedere dag 18 km naar school, dat was 20 minuutjes met de brommer, en 55 met de bus....en auto kon ik niet betalen, dus ben nu al weer 2 jaar reuze blij met mn brommer!!

en ga van t voorjaar alsnog mn rijbewijs halen!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:29

De kosten schelen aardig wat tussen een brommer en een auto. Ik heb jaren op een scooter gereden. Was handig en ik hoefde geen auto (had geeneens mijn rijbewijs). Totdat mijn vriend mij enigzins vriendelijk verzocht om toch eens een keer mijn rijbewijs te gaan halen. Nu heb ik iets meer dan een jaar mijn eigen autootje en wil niets anders meer. Heerlijk, als het regent kom ik droog aan en ik kan nu veel meer verslepen. Zakken voer, zadels, dekens. Ik heb een keer in de stromende regen op mijn scooter met een zak zemelen gezeten, das geen pretje.
Maar als je de kosten van een auto niet kunt betalen dan is een brommer een goede tweede keus.
Heb je al in de huis-aan-huis krantjes gekeken? Daar staan vaak 2e hands brommers is. Ik vind 2e hands brommer bij de winkel altijd ook nog erg duur....

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:42

Ga je toch naar Cheyenne fietsen! Heerlijk in de winter Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 01:06

Youko schreef:
Ga je toch naar Cheyenne fietsen! Heerlijk in de winter Haha!


Ja, op mijn vrije dag ga ik dat ook zeker doen.....maar als ik moet werken ga ik dat niet redden qua tijd! Maar goed nieuws......ik heb een brommer gekocht!! Vrijdag kan ik hem halen! Yeahhhhhh Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 01:08

Buitenzorg schreef:
Maar een nieuwe brommer en een ouder autootje ontlopen elkaar toch niet zo geek veel qua prijs????


Dat is zo, maar zoals de anderen ook al zeggen....het gaat mij vooral om de maandelijkse kosten....en die liggen bij een auto wel een paar duiten hoger.....Als ik ooit samen woon, kunnen mijn vriend en ik wel samen een autootje aanschaffen en de kosten delen. Tot die tijd een brommer, en dat is heel goed te doen. In de zomer is een brommer zelfs nog fijner dan in zo'n hete, benauwde auto zitten!