veulenverloting...*UPDATE* Jaaaa,naar onze stal!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 20:53

Overigens zijn ze wel te verkopen hoor. Wij hebben vorig jaar ook een papierloos veulen verkocht, wat geeneens mooi was. Hij staat nu lekker samen met een ander veulen.
Maar zulke acties vind ik stom. En idd zou ik er niet aan meedoen!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:05

Hoi ,

Ik ben, al blij dat jullie hem hebben , stel je voor waar het veul terrecht zou kunnen komen... .Had eerlijk gezegt NOOOOOOOIT gedacht dat jullie hem zouden winnen.Kunnen jullie het veulen dat niet gewoon bij Gol (ofzoiets) in de stal zetten , zoals afgesproken?En het veulen nog een tijdje houden en de kosten delen ofzo ?Of anders gewoon verkopen... of weggeven aan iemand die goed voor hem zal zorgen... .

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 23:25

Nee,hij is niet van ONS,hij is van dat andere meisje,maar hij zou naar onze stal gaan,zodat wij hem zouden verkopen.
Maar we hebben uiteindelijk wel besloten dat iedereen zijn eigen lootje had,en toen won zij met haar lootje,maar het maakte ons niet veel uit wie van ons het won,maar het ging er om dat ie naar onze stal zou gaan.
Maar hij is nu naar iemand anders,even tijdelijk tot die mensen een goed baasje hebben gevonden...