hon en jamaica als therapie paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

hon en jamaica als therapie paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 00:20

Vandaag was Mieke (bijrijdster jamaica) met haar nichtje met hon bezig. Ik stond te kijken toen er een vrouw naar me toegelopen kwam. Haar dochtertje rijdt bij ons, en ik had al vaker met haar gesproken.
Tja zegt ze, ik wil eigenlijk wat vragen, dus ik van, vragen staat vrij Haha!

Het kwam er op neer dat haar dochter van 8 rijden en paarden enzo heel erg leuk vond, maar dat ze het ook harstikke eng vond. Maar honey vond ze wel heel lief. Dus vroeg ze of ze af en toe niet hon mocht aaien, beetje knuffelen etc. Dus ik gelijk mijn verzorgsters erbij geroepen: Meiden, zo zit de vork in de steel, vinden jullie het goed als dat meisje af en toe jullie helpt?? Nouja, verzorgster gelijk ja, en zij zouden haar dan ook wel helpen enzo.
Jah, vraagt de moeder, is die grote van jou ook een beetje toegankelijk? En tja, jamaica onder het zadel soms een draak, maar in de omgang is het gewoon een schat!
Heb jamaica toen op de spuitplaats gezet, aangezien ik wilde gaan rijden, en ondertussen stond ik nog met die moeder te praten. Meisje stond erbij, ik duw haar een borstel in de handen, hier, ga maar poetsen....
Dus dat meisje stond me echt zo aan te kijken van, ikke????? *slik* maar ze haalde min of meer haar schouders op en begon te poetsen. Als jamaica even draaide sprong ze wel min of meer gelijk opzij, maar ach, wat geeft het???

Toen ik aan het rijden was bleven ze ook nog even kijken en ik praatte verder met de moeder. Het bleek dat die vroeger ook altijd gereden had, en dat het nu wel weer kriebelde, maarja, het was 20 jaar geleden, en zo'n held was ze ook niet meer, etc etc etc.
Dus ik stijg af "klim er maar op" Haha!
Zelfde blik als haar dochter: Ikke??? *slik*
Maar ze deed het wel en stapte met mij ernaast de bak door.
Later zij ze dat we dit niet hadden moeten doen, nu kon ze de kriebels waarschijnlijk helemaal niet meer bedwingen Haha!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:26

Wat leuk zeg!
Wie weet heb nu wel gelijk een bijrijder voor jamaica gevonden, of had die al?
Toch altijd weer leuk als je mensen met zo'n klein iets zo'n groot plezier kunt doen.