ik ga het ff over typen lees maar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quita

Berichten: 63
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Twisk

ik ga het ff over typen lees maar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 22:15

heey
ik zal het ff op nieuw typen ( in het nederlands)
nou Sardi was mijn v.z paard hij was heel lief enzo nou later kreeg Sardi koliek en een slag in zijn darmen en er kwamen alleen maar gassen uit Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig nou en toen had het geen zin meer om vedder te leven want hij kon niet zo hup in de trailer en naar utrecht gaan want dat haalde Sardi niet Verdrietig ( in utrecht zit een zeer goede arts) dus we hadden Sardi maar in laten slapen Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig ik had toen had ik nog een schetlander om te v.z die bij Sardi stond maar ik kan zo wat niks met hem doen hij stijgerde allen maar op mij ik mocht zijn benen niet aan raken echt helemaal niks ik v.z hem nu nog steeds maar ik kan er heel weinig mee doen ( er v.z daar ook nog iemand anders Knipoog ) dat was er dus gebeurd met Sardi ( ik had toen ook nog een mini schetlader en een aupalossa om te v.z maar ik wouw ook wel heel graag aan paard)



snappen julli het nog ?????? ( ik hoop het wel ) Pling Haha!

na later wouw ik toch wel weer een paard om te v.z
dus toen ging ik op zoek naar een v.z paard toen zag ik 2 friezen en een welsje in de wie staan dus daar ging ik zo vragen om te gaan v.z nou 2 uur gepraat over mij over hun en over de paarden ze zij dus je mag wel gaan v.z

nou wouw ik op bokt niet meer vedder gaan met sardi
Verdrietig maar met een fries en met een appalusa ( die fries heet reitske en die apalusa heet jojo) *LOL*
ik v.z reitske nu al een maande en een 3 weken
ik v.z jojo al 3 jaar en nog wat maandjes


nou ik wouw het hier bij laten hebben julli nog wat vragen of snap je nu nog steeds iets niet vraag het dan ik hoop zelf dat ik er dijdelijk mee ben
morgen komen er foto's van sardi er op te staan en van jojo maar nog niet van reitske die moet ik nag laten bestellen snap maar ik ga weer hoor -xxxxxxxx-

Quita

Berichten: 63
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 22:16

????????? vragen ??????????????

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:19


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:19

o ja??? en waar gaat dit over?

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:21

Chantal schreef:
o ja??? en waar gaat dit over?


Mijn berichtje
Moet je dat ff lezen Knipoog

Quita

Berichten: 63
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 22:24

oh thks charlotte dat had ik er niet neet gezet sorry mensen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:25

He,

Sardi was mij verzorgpaard, hij was heel lief enzo. Later kreeg Sardi koliek en er kwamen allen maar gassen uit! naar Utrecht gaan had geen zin meer dus hebben we hem maar in laten slapen. Toen bleef de shetlander over die bij Sardi stond maar die steigert alleen maar. Ik kan er echt niets mee doen. Ik had nog een andere shetlander en een appaloosa om te verzorgen maar ik wilde eigenlijk wel een ander paard.
Ik zag toen twee vriezen en een schetlander in de wei staan en die wilde ik wel verzorgen en ik heb met die mensen gepraat. Het mocht

maar nu wil ik niet meer verder gaan met de naam Sardi..........


Zo ongeveer Haha! Haha! Haha! Haha!

Quita

Berichten: 63
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 22:31

snap je dat niet ???????

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:36

Nu wel, lieverd Haha! Maar ik moest het wel eerst overtypen in "grote mensen" taal Schijnheilig

Nee hoor begrijp het wel, maar ik ben al een stukje ouder en ga niet meer zo veel mee met afkortingen en spreektaal. Volgens mij word ik echt te oud Haha! ik begrijp wel wat je bedoelt, ga jij maar lekker verder onder een andere naam *LOL*

Quita

Berichten: 63
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 23:10

oh naja ze zeggen maar iedereen ord een dach je ouder he haha

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 01:37

yesssssssss nĂș begrijp ik het!! Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 09:16

Was het de bedoeling dat je onder een andere naam terug op Bokt komt? Dat had ik dus niet begrepen... Maar nu wel, dankzij Gijsenkim Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 10:12

Ik had ook niet door dat dit een verklaring was waarom er onder een andere naam doorgebokt gaat worden. Nu dus wel. Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:03

He meissie, was je erbij toen je verzorgpaardje dood ging? Want dat zijn echt hele droevige foto's in je profiel.
Veel sterkte nog en lekker bokken onder een andere naam!