tinkie en de binnenbak .....zucht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 20:52

we oefenen veel in de binnenbak,dressuur,(ja al helemaal zonder begeleiding,helemaal met ons tweetjes alleen)ja echt netjes met stelling en nageven en dat ze nette voltes rijd en al die andere oefeningen en we hebben nu drie dagen achter elkaar geoefend en het gaat toch goed!!!tinkie loopt echt zo netjes,hoofdje mooi gebogen en we gaan elke dag steeds beter,ze is een echte dressuurponietje hoor!en dan daarna doen we buiten al helemaal zonder begeleiding rondjes om het erf over het harde en dat vind ze zo stoer,tikketaktikketak,gaan die ijzertjes en dametje lopen he?
ik ben zo trots ze doet zo haar best,oke vrijdag hadden we een dipje maar daarna ging het weer heel goed.knappe vrouwtje van me Lovers Lovers

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 21:22

Wat fantastisch dat het allemaal zo goed gaat! ik ben blij voor je!!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 21:30

Tof dat het zo goed gaat met Tink!
Tammy heeft gister ook weer voor de kar gestaan. Op de terug weg kwam een hele kudde koeien aanrennen en begon te loeien bij de weg. Tammy had echt iets van HELP, WAT GEBEURT ME NU WEER!?!?!?!?!?

XXX
Ciska

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 21:35

Sanderijn fijn dat het nu weer zo lekker gaat met Tinkie.....doet je zelfvertrouwen weer goed he Lachen
Vind het echt heel knap van jullie beidjes Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 22:24

hoi
wat fijn dat het zo goed ging
ik baal verschrikkelijk want expensive wil maar niet aan de teugel en hij weet best dat ik dat wil
grrr... nog eventjes helen NOG een keer om advies vragen want hier baal ik zo giga van
nou, blij dus dat het bij jouw wel goed ging

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 22:28

Fijn gevoel he San?
Mooi dat het zo goed gaat nu! Lekker al nageeflijk, dat scheel toch he, dat je haar goed gelongeerd hebt.
Jullie gaan goed, voor je het weet zijn jullie op top niveau in de dressuur! Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 08:15

Jee zeg, al in de binnenbak allemaal van die oefeningen.... wist niet dat je dit ook deed.
Ben helemaal impressed... Party!!
En wat betreft dat dipje? Tja, die moest nog even tussendoor, want de komende drie jaar heb je die dus niet meer. En die laatste dip lag nog ongebruikt in de kast, dus die dacht: "Och ik kom vrijdag even, is ze meteen van me af". Onthou even: ook zijn de dipjes in de reclame bij de supermarkt, beslist niet kopen hoor!

Blijf voorlopig even zo glunderen als je nu doet Party!! ....
Ik glunder dan namelijk ook als jij het doet.
Voelt wel lekker, bedankt dus *LOL* !
Liefs, Dorine.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 10:01

Goed zeg! En wat lekker dat ze 't zo goed doet!

Ben blij voor je! Party!!

Knuf

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 17:33

Super Sanderijn, dat het weer zo goed gaat.

Je moet je gewoon niets van anderen aantrekken, laat iedereen maar lekker kletsen.
En over dipjes gesproken: die heeft iedereen wel eens! Ik heb vaak dippen die veeel langer dan 1 dagje duren. Dan ga je ook echt aan jezelf twijfelen, want een periode daarvoor had je je paard zo lekker aan het lopen. Ik denk dat iedereen zich hier wel in herkent. Vaak gaat het daarna ineens weer met sprongen vooruit en dat is wel fijn natuurlijk ....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 19:29

bedankt ieder voor de leuke reacties!
tja en over dipjes gesproken,mijn instructeur zegt vaak:vandaag ga je 3 stappen vooruit en morgen kan het maar zo zijn dat je er 4 achteruit doet,en dus vervolgens die stappen weer opneiuw moet maken.vooral met een jong paard hou je dat.maar ik heb mezelf voorgenomen als iemand kritiek heeft het te verdelen:is het een snauw-opmerking>dan negeren.is het een stimulerend commentaar>dan eruit halen wat je nodig denkt te hebben.en zo gaan we elke dag weer door!vandaag was niet zo heel geslaagd maar ik heb wél veel geleerd!hahah als je maar open staat om te leren.