In het water!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

In het water!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 20:20

Vandaag zijn Laura & Passion en ik & Expensive gaan wandelen, ook al regende het. Want Laura had laatst een grote plas ontdekt en toen was ze er een beetje in gegaan maar ze kon niet ver omdat ze geen laarzen aan had.
Vandaag hadden we allebei wel laarzen aan dus wij gingen daar maar heen. We kwamen aan en de plas was al veel groter dan de vorige keer Haha! We waren van plan om niet verder dan onze laarzen te gaan. Eerst ging Laura met Passion,en Passion vond het weer geweldig *LOL* Hij sloeg met zijn hoef in het water Haha! Laura liep door en al het water liep haar laarzen in Schijnheilig Nou ja nu waren ze toch al nat..
Ik erachter aan.. Expensive was helemaal verbaasd en nam steeds een slokje water Haha! en ook mijn laarzen zaten vol met water Schijnheilig Daarna werd het wat ondieper en daar hebben we wat rond gestapt. Toen dacht ik "Ik ga erop, ik ben toch al helemaal nat en vies (want expensive had een natte,modderige deken op)" en toen hield Laura Expensive even vast en ik sprong erop.. Toen weer ff door het water heen gestapt en ook weer heel ff in het diepere gedeelte.. Dat was echt zooo cool Party!! Toen wou ik weer naar de overkant en moest ik er weer door heen(door het diepe gedeelte) echt zoo leuk!!! Cool
Toen gingen we weer terug wandelen *sop sop* Tong uitsteken en toen hebben we bij de wei aangekomen de benen afgedroogt met handdoeken en wollen dekens opgedaan en eten gegeven en toen gingen we nog met de dekens op stappen, en daarna weer in de wei gezet.
Ik heb ook wat fotootjes gemaakt,die ga ik nu uploaden en erop zetten!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch



Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 20:25

De dekens hebben we opgedaan toen we terug waren Haha! En de dekens die expensive op had die waren waterdicht(regendeken)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 20:46

Oh ja blond B) Maar als t water bij ons de laarzen in loopt dan wordt de deken nog niet nat hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 21:17

Wat cool zeg!! Ik had al natte voeten maar wou er toch nog ff op Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, Kirrr en 124 bezoekers