Ik baal..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10949
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-01 19:14

Boos!
Ik wil nadia heel graag kopen zoals jullie al weten. na, stalling is dus te duur, op mn 16e werk ik zodat ik wat kan meebetalen. dus ik zoeken naar een weitje, kan ik er geen een vinden Boos! en de eigenaars van nadia gaan naar duitsland dus moet ze gauw verkocht worden. Ik was de eerste geintresseerde dus als het klikte zou ze sowieso naar mij gaan maar als ik geen weitje heb kan ik haar dus nog niet kopen, waar ik dus flink over baal.

als iemand een weitje weet of een andere positieve geld optie hoor ik het graag.
Verdrietig

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:15

Kun je geen kranten/folderwijk gaan lopen, om zo wat extra geld te verdienen??

Sirius_

Berichten: 10949
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-01 19:17

krantenwijk heb ik gelopen, resultaat was bar slecht ik hield er geen tijd meer aan over. dus die optie vervalt.

ik wou een stukje weide van de manege huren maar dat kan denk ik niet Verward

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 20:19

Bij een dorp/plek waar veel weilanden zijn, zoek daar de dichtstbijzijnde supermarkt en zet er een advertentie die echt opvalt: "Wei te huur gevraagd voor pony, hoeft niet groot te zijn, bij andere dieren/pony's kan ook. Met stal of schuilstal, maakt niet uit. Verzorging exclusief of inclusief. tel.....etc."
Zo kun je desnoods eerst een paar maanden ergens anders staan voor je de perfecte stal vindt. De advertentie bij veel winkels hangen, en ook bij verschillende maneges/verenigingen in de buurt. Wie weet dat iemand z'n paard bij huis heeft staan en er graag een ander beestje bij heeft voor de gezelligheid. Ben je misschien niet duur uit?
Verder veel op internet vragen, en in lokale kranten adverteren. Kan je misschien wat kosten, maar wie weet?
Veel succes en ik duim voor je!!
Groetjes, Dorine.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 20:51

Tsja, het is geen ideale optie, maar kan je niet proberen of je een bijrijd(st)er kan vinden die een bijdrage wil leveren in de kosten? En soms is het mogelijk om je paard ergens goedkoper te stallen als hij/zij mag worden gebruikt voor een paarlesjes...Niet ideaal, ik weet het, maar misschien is het een oplossing tot je zelf wat meer te besteden hebt...en mag ik vragen wat het maximum bedrag is dat je zelf per maand aan talling zou kunnen betalen, dan kunnen we met je meedenken...Ga maar even uit van een bedrag inc. voer, stro e.d. Dan gaan we toch ff met z'n allen brainstormen...
Groetjes, Jasja

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 23:12

Zelf op de fiets op onderzoek uit en dan vragen, misschien brutaal maar wil best nog wel eens helpen. Niet iedereen heeft internet.

Verder heb ik wel eens gehoord dat iemand een goede plek heeft gevonden door (wel via internet) mensen te benaderen die een ander soort advertentie hebben gezet (Bijvoorbeeld : gevraagd zadel voor haflinger omg Almere)Gewoon vragen waar zij hun pony dan hebben staan. Ook best brutaal maar als je vriendelijk en beleefd blijft zijn mensen graag bereid je te helpen. Misschien hebben zij wel weer kennissen etc..

En de buurt in advertenties in supermarkten en wijkblaadjes in de buurt waarvan je weet dat er veel weilandjes zijn.

Succes!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 07:06

Ja gewoon gaan vragen bij mensen! Dat doe ik ook altijd.
En een krantenwijk is hooguit een uurtje per dag, ik doe het 'sochtends van 6 tot 7 en dan heb je de hele dag nog! Heb je toch weer 500 piekies per maand erbij!
Ik hoop day je snel iets vind

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 11:24

hee ff oftopic, verwacht niet te veel van een krante wijk ik deed em 2 x per week = 100 piekjes