Jeetje Moonlight, wat fijn dat het iig iets beter lijkt te gaan maar klinkt nog steeds als een heel pittig en ingewikkeld traject
Misschien heb ik het even gemist, maar t kan niet zijn dat er lichamelijk toch iets dwars zit? Echt die mentale emmer die zo snel vol zit?
Rianne1807 schreef:Fijn dat het goed gaat Dddara
Snap best hoor blacky94, zo’n kleine paddock zou ik ook niet zo blij van worden, maar wat je zegt, soms is t even zoals t is
Vervelend van je knie, misschien onbewust teveel belast?
Hier gaat het best goed, eind april terug verhuisd naar de stal waar ze geboren is ivm het bos
Rijden in de bak was echt haar ding niet
Nu gaat dat wel goed, we wisselen bak en bos ook af, ze is echt mega braaf maar uiteraard een flinke mening haha.
Qua harnachent is t echt zoeken en puzzelen geweest, das dan weer t voordeel van een duidelijke merrie met eigen mening, maar we hebben t nu gevonden gelukkig en ze is weer blij.
We komen nu eindelijk toe aan genieten , ben haar in de bak rustig aan aan t door rijden en we wisselen af met een rondje bos
Wat fijn dat het bij jullie zo goed gaat en jullie er qua harnachement ook uit zijn! Heerlijk ook dat jullie het bos (weer) vlakbij hebben!
Ik denk eigenlijk dat de grootste boosdoener "oude" schoenen zijn geweest. Heb dat probleem vorig jaar ook gehad, pijn was toen alleen nog heviger. Heb bijna 1,5 jaar zonder voorste kruisband en met een gescheurde meniscus rondgelopen
Kreeg bij de HAP krukken en een "succes ermee" en zijn er deze zomer pas achter gekomen dat er toch wel degelijk het één en ander kapot was
Anyway, m'n knie stond toen anders tov voor het ongeluk, en nu dus ook weer anders dan tov voor de operatie (en ik vermoed toch ook nog steeds in mindere mate wel anders dan voor het ongeluk). Heb sinds de operatie alleen maar op dezelfde gympen gelopen, tot die kapot gingen. Maar heb ook in de paar dagen rond dat ze kapot gingen "op" mn knie(ën) gezeten en mn paard verhuisd dus idd wel wat meer belast. Was dus ook eerst bang dat het door 1 van die dingen kwam. Maar heb sinds deze week een paar nieuwe schoenen en sinds ik daar op loop zijn de pijnklachten grotendeels verdwenen, zit er weer minder vocht in mn knie en kon ik bij de fysio ook weer meer
Wat alleen wel echt oliebol is, ik heb afgelopen winter (oa) nieuwe outdoorlaarzen gekocht voor bij de paarden en eigenlijk kan ik die nu dus niet meer aan zonder pijn te krijgen. Maar ze waren eigenlijk ook te duur om nu alweer nieuwe te kopen