Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
helaas heeft dat niet zo mogen zijn…

Nexie is een 7 jarige Franklin x Jazz x Houston van 1.65 groot. Heeft L2 gelopen is al DOC en komt uit een elite moeder. Vandaag was het dan tijd voor ons testritje en ik merk dat ik nog erg moet wennen, maar dat komt wel goed (heb dan ook meer dan een jaar niet gereden). Nu kan ik eindelijk weer lekker rijden, knutselen en straks weer op concours. Van de zomer naar de keuring en gewoon lekker genieten.

oeps ik heb filmpjes gezien ze is wel heel gaaf, nog wel werk aan, maar het is wel een powerhouse, maar dat is bij jou in goede handen. littleroosie schreef:Nou, kom ik weer hoor, willen jullie met mij mee denken? Nexie alles leuk en aardig, maar ze heeft enorm voernijd en is sociaal gewoon contact gestoord. Nu staat ze natuurlijk op onbeperkt ruwvoer maar het wordt nog niks minder. Zij staat overdag in de bak en de anderen staan er in de paddock naast. Ik heb Rosie al erbij gezet, als ze hengstig is vindt ze het leuk maar daarna niet meer en gaat ze jagen. Rosie doet niks terug dus dat gaat niet. Bella er gister bij gehad, die mept wel terug maar bleef de hele dag prutsmuts. Nu vandaag geen paard erbij.
Ik heb al contact gezocht met iemand voor ESDR therapie en ze staat ondertussen op kruiden. Hebben jullie tips hoe ik dit t beste kan aanvliegen om haar in de kudde te krijgen?