[Volg] Ófeigur en Gloí krijgen een tweede kans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kasmir

Re: [Volg] Ófeigur en Gloí krijgen een tweede kans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-25 20:14

We doen altijd onze best voor ze, ze zijn echt deel van onze familie en daar hoort individuele zorg bij. Het is soms best lastig om hun welzijn en het geld verdienen te balanceren maar we doen altijd onze best.
We hebben nog wat losse tours in november en eerste week van december. Tweede week van december beginnen onze 6-daagse tours, het is wat langzaam dit jaar met de boekingen maar er begint nu het een en ander binnen te druppelen dus hopelijk zet dat voort.

amco

Re: [Volg] Ófeigur en Gloí krijgen een tweede kans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 09:34

Stille meelezer hier die geniet van alle verhalen en zo een tour staat zeer hoog op mijn bucketlist! Ik wou nog eens kijken op de site, maar ik geraak er niet op. Zowel niet via jouw link als via het opzoeken via google. Ik weet niet of dit bij iedereen zo is, maar misschien eens iets om naar te kijken!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 09:46

Het ziet er weer prachtig uit!!

Toch balen dat ik zelf zo lang ben (en tegenwoordig wat kilo's meer dan vroegah helaas). Ging prima op mijn quarter van 153 maar kleiner vind ik geen optie met mijn 1.87. Jullie hebben geen reuze ijslanders gok ik :P

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 19:02

amco schreef:
Stille meelezer hier die geniet van alle verhalen en zo een tour staat zeer hoog op mijn bucketlist! Ik wou nog eens kijken op de site, maar ik geraak er niet op. Zowel niet via jouw link als via het opzoeken via google. Ik weet niet of dit bij iedereen zo is, maar misschien eens iets om naar te kijken!

De link in haar profiel doet het hier gewoon

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 21:39

Ik lees nog steeds lekker me en geniet er weer van nu je weer een update hebt geplaatst. Prachtige foto's ook!
Bij mij werkt de link in het onderschrift ook, de bovenste regel moet je aanklikken. Horses of Taiga.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-25 22:05

Onze website lag er vanmorgen een aantal uur uit en dat was precies rond die tijd maar het is inmiddels opgelost :).

Troi: onze grootste ijslander is Alfie, in de winter is onze max gewicht 85kg voor hem hij is zo'n 1.45m. Hij heeft langere ruiters gedragen maar gewicht is wel belangrijk.