Hoe is het met je knie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Eind november moet ik weer naar het ziekenhuis.
Ben even aan het kijken hoe ik het afgelopen jaar samen ga vatten, alles in 1 video of nog wat dingen verspreid maar daar heb ik wel weer zin in.

Ik heb weleens met 2 andere paarden er bij gewandeld, en natuurlijk weleens met een ander paard een buitenrit gemaakt maar nog nooit in een groep. Dus ik had géén idee wat ik moest verwachten. Latino kan altijd wel wat vervelend zijn met andere paarden er bij, beetje drammerig dus ik was best een beetje zenuwachtig maar hij heeft me echt énorm verrast! 

Ondanks dat we een nieuwe route deden was hij super dapper en braaf.

Echt zo fijn! 

Hij is echt het eerste paard wat nooit per se naar huis wil.
Uiteindelijk heb ik hem toch dringend moeten verzoeken door te lopen ipv te blijven grazen want hij vond het wel prima zo. 

Ellen_ov schreef:Oh heerlijk, mooi dat hij uiteindelijk ook zo relaxed was dat andere konden passeren. Ik rij eigenlijk nooit meer met iemand samen buiten helaas, in verband met bij mensen aan huis staan, maar de gezelligheid van een groep is toch ook wel heel leuk.
Kun je geen oproepje plaatsen? Er zijn vast bokkers in je buurt die weleens mee zouden willen?Elanor schreef:Wat een gezellige plaatjes. Leuk dat het zo goed gaat in de groep ook. En dan niet naar huis willen, dat zijn er inderdaad niet veel!
Is het qua afstand/tijd haalbaar om naar het Leersumse Veld te rijden voor jullie? Ook prachtige routes daar en schitterend mooi, zeker in deze tijd van het jaar!

Maar paar kleine dingen dus dat was fijn dat hij gewoon nog grotendeels prima was. 
Tot we langs een plas moesten, en we gingen er langs, waar we half door een bosje heen moesten. Dat doen we wel vaker maar nu ging echt de halve struik mee, waar hij van schrok, begon te rennen, en bokte me er zo af. 

Ik ben alleen???? Huh????? 

Waarom is het zo moeilijk om bruine caps te maken? Alles is donkerblauw of zwart.

Alja schreef:Wat een pech zeg!
Is het de eerste keer dat je bent gevallen?
Beterschapjes maar weer
en in 2024 zijn we samen gevallen, dus ik denk dat dit gewoon een jaarlijks iets is.