Volg je paard in 2025!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DJZ
Blogger

Re: Volg je paard in 2025!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 21:44

Ja echt zo trots op hem. Maar ook hoe hij in zijn totaliteit is veranderd. Hij is veel zachter geworden, ook zijn ogen staan kalm en als ik hem vrij laat, nadat ik met hem bezig ben geweest, blijft hij gezellig staan of scharreld wat rond, voordat hij rustig terug loopt naar de anderen. Eerder wist hij niet hoe snel hij terug moest rennen :(:)

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-25 13:34

Even een Vigo update:

Kijk en beoordeel :)) <3

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-25 15:00

Hier ook weer een update!

Met Willeke ben ik dus lekker aan het grondwerken. We leren elkaar kennen op ons tempo. Het doel is toch volgend jaar zadelmak maken en rijden. Ik vind haar fantastisch en ik ben echt verliefd op haar, omg! Ze probeert me wel uit op bepaalde vlakken en ik merk dat ik zelf niet goed grenzen kan stellen. Dat is iets wat ik "in het echt" (bij mensen dus) ook zou moeten leren, dus ik vind het wel fijn om met haar te werken.

Afbeelding

Dan mijn liefste Abel, oh.. de "spirituele" blokkade tussen ons lijkt echt te zijn verdwenen. 7 jaar lang heb ik gezorgd alsof hij van mezelf was. En 2 maand geleden mocht ik hem echt officieel kopen. Sindsdien gaan de trainingen nog beter en is er van bepaald gedrag geen sprake meer. Vandaag hadden we les, was al geleden sinds mei en wat was hij fantastisch. Hij liep zo braaf zijn rondje. Ook heeft mijn bijrijder er afgelopen woensdag mee gesprongen en ook dat ging super goed. Voor het eerst springen onder het zadel voor hem, mag wel op zijn 12 jaar, hihi.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding