Opgelicht in de paardenwereld FB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Griffioen

Re: Opgelicht in de paardenwereld FB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:49

Er zijn meerdere pagina's met vergelijkbare namen en volgens mij vallen die allen binnen hetzelfde beheer.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:50

Maakt dat uit wie het beheer is?

Ik ben vooral benieuwd wat er uit gaat komen...

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 16:01

Nyaleti schreef:
Maar oprechte vraag, wat maakt het uit wie het beheer is en of Valerie daar nou wel of niet banden mee heeft?
Kan me niet voorstellen dat DP door het slijk is gehaald op de pagina zelf? Misschien in de reacties als ik het zo lees?

Zo'n geheim is het trouwens niet want zag laatst een TikTok voorbij komen en het was na een zin al duidelijk voor mij dat zij in het beheer van de pagina zit.

Ik zit niet in het beheer maar ik stop nooit met het uitzoeken van dingen die niet kloppen en het opkomen voor dieren. Je kunt zelf dingen aangeven bij het beheer als je op oplichting stuit en dat heb ik het afgelopen jaar uit mijn hoofd ongeveer 3x gedaan. Dus als je fotos van mij daar ziet of fotos van opgelicht op mijn tiktok dat kan kloppen. Daar ligt namelijk nog altijd mijn hart. Ik durf oprecht de pagina niet meer te beheren door wat mij is overkomen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 16:18

Logisch ook toch, dat je met grote zaken alsnog helpt? Werkelijk geen idee van het verhaal maar als je dicht bij de kern kan helpen, why not?

Jij was het niet. Het was een jonge meid, niet iemand van 37 (volgens je profiel).

DayaenBrad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 17:58

Mjetterd schreef:
Een kennis van mij verkocht een paard, blijkbaar hebben een paar vorige stalgenoten het beheer van deze facebookpagina getipt met allerlei roddels. Beheer van de facebook pagina heeft het gewoon als waarheid aangenomen en dus geplaatst dat ze een oplichter was e.d.
Verkoper heeft nog contact opgenomen met het beheer om dingen toe te lichten maar het beheer bleek daar niet voor open te staan.

Dit herken ik ook.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 20:10

Axel_Valerie schreef:
Spoiler:
GabberGill schreef:
Zolang die V die het deed een heksenjacht op van alles zet en zelf niks fatsoenlijk kan neem ik het met een korreltje zout en dat zou iedereen moeten doen.

Mevrouw V heeft zogenaamd zoveel getraind, maar kan werkelijkwaar nog niet eens normaal zitten.

Haaaai daar ben ik dan, zou je even normaal willen doen? Ik ben daar ook helemaal geen beheer meer, al echt heel lang niet.

De enige dingen die ik nog overleg zijn de dingen waar ik lang aan gewerkt heb, paard zoekt baas, paardenhoefjes en soms komen er vragen over stal doorstap. Dus verder nog vragen?

Het boeit me niet zoveel. Je hebt een grote mond over heel fb over je zogenaamde successen maar bereikte precies helemaal niks. Dat zijn feiten.

Je probeert een ieder de mond te snoeren met hele onaardige sneren. Het is gewoon je manier van reageren wat daar is voorgevallen incl een "discussie" die ik met je hebt gehad waar ik gewoon veeeeeel meer info had enz en je je zin bleef doordrammen omdat jij dat zo zag. Valt niks te bespreken of iets en je gaat er soms net wat te ver in en nogmaals dat is prima, maar verwacht dan niet dat mensen je een leuk mens vinden en goed over je praten.