Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nyaleti schreef:Maar oprechte vraag, wat maakt het uit wie het beheer is en of Valerie daar nou wel of niet banden mee heeft?
Kan me niet voorstellen dat DP door het slijk is gehaald op de pagina zelf? Misschien in de reacties als ik het zo lees?
Zo'n geheim is het trouwens niet want zag laatst een TikTok voorbij komen en het was na een zin al duidelijk voor mij dat zij in het beheer van de pagina zit.
Mjetterd schreef:Een kennis van mij verkocht een paard, blijkbaar hebben een paar vorige stalgenoten het beheer van deze facebookpagina getipt met allerlei roddels. Beheer van de facebook pagina heeft het gewoon als waarheid aangenomen en dus geplaatst dat ze een oplichter was e.d.
Verkoper heeft nog contact opgenomen met het beheer om dingen toe te lichten maar het beheer bleek daar niet voor open te staan.
Axel_Valerie schreef:Spoiler:
GabberGill schreef:Zolang die V die het deed een heksenjacht op van alles zet en zelf niks fatsoenlijk kan neem ik het met een korreltje zout en dat zou iedereen moeten doen.
Mevrouw V heeft zogenaamd zoveel getraind, maar kan werkelijkwaar nog niet eens normaal zitten.
Haaaai daar ben ik dan, zou je even normaal willen doen? Ik ben daar ook helemaal geen beheer meer, al echt heel lang niet.
De enige dingen die ik nog overleg zijn de dingen waar ik lang aan gewerkt heb, paard zoekt baas, paardenhoefjes en soms komen er vragen over stal doorstap. Dus verder nog vragen?