Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Wat een boel enorm lieve reacties 
Kabayo schreef:Gefeliciteerd! Wat een prachtige foto’s! Stond Jauke niet zelf voor de koets?
Maar was wel een moeilijke keuze hoor, want eigenlijk was het wel een droom om hem voor mijn trouwkoets te hebben staan
Bloodymary schreef:Wat een mooi fotoverhaal, en leuk die rapportage achteraf nog met Jauke en Vado. Waren jullie zo in het trouwpak naar stal gekomen? Heb ik helaas gemist.... Sjaak wist ook niet wat hij zag dan zeker.
VillaNeusjes schreef:Prachtig en prachtige foto's! (Je moet alleen foto 18 misschien nog even een keer onder de loep nemen. Je man mist een halve knie en heeft een erg mishandelde hand)
Zo te zien heb je een prachtige dag gehad en wat fijn dat je ook je dieren er bij hebt kunnen betrekken op de feestlocatie! Hebben ze ook een stukje taart gehad?
En of Finlay nog extratjes gescoord heeft weet ik eigenlijk niet, hij heeft wel vooral veel gespeeld met alle kinderen. En vooral zijn bal erbij gehaals tijdens onze dans
Ik zal de foto nog eens onder handen nemen, kijken of ik Tom nog een beetje kan repareren