Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Temeraire schreef:Heel fijn dat je weer geweest bent en ze er goed bij staat.
Zou een andere deken nog een optie zijn? Ik zou het geen fijn idee vinden dat ze hier 24/7 mee staat op een groot gebied.
Dit moet bijna wel trekken en schuren, en het zal ook flink inregenen bij de borst.
De eigenaresse van het perceel was net een weekendje weg. bambi_didi schreef:Nee ze is nog ‘maar’ 17. Maar heeft 8 jaar geleden een blessure opgelopen, ik kan je altijd als je graag heeel het verhaal wil weten pbtje sturen![]()
Nu bij Jane kan/moet ze lekker bewegen (rust roest) en heeft ze continue grasjes
Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden! Ben je er zelf ook bij geweest? bambi_didi schreef:Ja dat denk ik wel!![]()
Wij zijn deze zomer naar Frankrijk gereden om 3 pensions te bezoeken en ons gevoel was bij Jane het fijnste.![]()
Wij hebben ze ook zelf gebracht en een B&B in de buurt geboekt voor weekend. Zaterdag aangekomen en zondag weer vertrokken
Eleeke schreef:bambi_didi schreef:Ja dat denk ik wel!![]()
Wij zijn deze zomer naar Frankrijk gereden om 3 pensions te bezoeken en ons gevoel was bij Jane het fijnste.![]()
Wij hebben ze ook zelf gebracht en een B&B in de buurt geboekt voor weekend. Zaterdag aangekomen en zondag weer vertrokken
Leuk, ik heb het ook ooit op die manier gedaan, en heel hard getwijfeld over La petite Gagne en Jane. Ze staat nu op la petite Gagne, maar ik denk dat ze met net zoveel plezier bij Jane had gestaan. ( ik heb zo ongeveer een muntje op gegooid om te kiezen )
Fijn dat ze het zo naar hun zin hebben.