Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Captain schreef:Heeft hij andere jonge paarden waar hij mee kan spelen? Jonge ruinen doen veel met hun tanden. Ze weten prima wanneer ze een halster om hebben en wanneer ze meer vrijheid hebben. Kwestie van consequent je grenzen aan blijven geven.
BigOne schreef:Deze kan je qua uiterlijk nog wel eens flink gaan verrassen, denk dat het echt een prachtig dier wordt. Gezien z’n gedrag waarschijnlijk wel een binnenvetter, tenminste, eentje van ons was ook zo’n Jan doedel, tot hij beleerd werd . Veel plezier met hem.
Maar ook daar vinden we onze weg wel in. senna21 schreef:Sfeervolle foto's. Fijn dat hij bij jou terecht gekomen is. Ik ben benieuwd hoe hij er over twee jaar uitziet. De potentie van 'mooie zwaan' zie je nu al.
Hoe gaat het nu met zijn gezondheid? Merk je nog iets van de achterstand van het eerste jaar?

niets mis mee in mijn ogen. (mijn 2 jarige is 1,71m
)

Lys_PPA schreef:Wat ziet hij er goed uit op foto 4 en 5! Glimworm
sans6 schreef:Wat een lekker dier Miran! Hoop dat t goed met je gaat! En dat je volgend jaar dan lekker met je knapperd aan de gang kan
Gelukkig geen negatieve dingen waardoor ik niet kan rijden momenteel. Hij is nog jong, dus we hebben nog tijd genoeg om samen ritjes te gaan maken.Mer1980 schreef:Hij ziet er echt al zoveel minder puppy uit een echte bink hoor!
Lara schreef:Ach wat ziet hij er fantastisch uit op foto 4 zeg! Mooi in shape & in zn vachtje. Uiteraard hoor dat dunne, glimmende vachtje bij een ander seizoen dan het huidge.
Als ik het goed inschat is hij inmiddels dus 3,5? Mooie leeftijd om al een beetje wat gedaan te hebben en ondertussen nog lekker paard te kunnen zijn