Weet iemand iets??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 21:24

Ik heb net een beetje een banketstaaf aanvaring gehad met de stalhouder. Het is een opeenstapeling van alles ik zal alles vertellen:
-hij wou de wei in 2en doen en wilde paaltjes verbinden met een normaal touw, ik zei al dat ze daar gewoon onderdoor zou gaan maar hij wilde het zo. Begint ie te zeiken dat ze eronderdoor gaat Verward
-nu heeft ie dus paaltjes en een stukje met touw dat gaat wel goed. Hij was vandaag 1 kant aan het sproeien en ik keek ff hoe het ging, schiet ie helemaal uit zijn slof hoe ik het wel niet in mijn hoofd haal om daar te komen en dat ik alleen maar aan mezelf denk Verward
-hij had gezegd dat hij de stal maar weer eens ging mesten dus ik stelde voor dat ik dat ook wel eens wilde. Hij zei toen dat hij weleens stro zou halen en dat ik het dan kon doen, dus ik w8en. Begint ie nu te zeiken wanneer ik eindelijk die stal eens ga doen etc etc dus ik vraag "is er stro dan????" zegt ie dat ik dat zelf maar moet gaan halen dat hij altijd al hooi haalt ( jaja gewoon jatten uit de berm van een boer die dat maait en het aan zijn koeien voert "kopen". Weet ik veel waar ik stro vandaan moet halen. Het antwoord was dat ik dat dan moest vragen, ja hallo hij zei toch dat hij stro zou halen.
-zijn dochter zou mesten als ik niet kon komen, als ik een dagje niet ben geweest (en dat zeg tegen hem) is er de volgende dag NIET gemest, ja de eerste week en toen poetste ze ook wel maar ja het nieuwe is eraf dus ik vraag of hij er bezwaar tegen heeft als ik een verzorger neem. Dat mag dus niet omdat zijn dochter dat doet, als ik zeg dat het niet zo is moet ik niet zo zeuren.
-mijn vriend geeft verder niet echt heel veel om paarden maar gaat altijd mee voor mij. Hij vind het lekker om een beetje in het zonnetje te liggen, van mij mag hij. Die stalhouder had gezegd dat binnen 2 weken ringen aan de stal zouden zitten waardoor hij dicht zou kunnen (das nu 6 wkn geleden) dus ik vroeg 2 wkn terug wanneer ie dat ging doen zegt ie: Die vriend van jou kan ook weleens wat doen HALLO het is MIJN paard en ZIJN hok daar gaat mijn vriend echt niet aan lopen vertimmeren hoor!! Dan krijgen we weer gezeik dat het niet goed is gegaan.


Ik ben eigenlijk een beetje klaar met die mensen, gelukkig gaat ze terwijl ik op vakantie ben4 wkn bij een kennis het land op ik ga kijken of ze daar kan blijven, ik ken haar, ze is heel strikt in haar afspraken (ik ook maar mijn huidige stalhouder niet) en komt alles na. Vinden jullie dat ik weg moet gaan (hij heeft welliswaar zijn land aangepast, hek ertussen maar dit vind ik een beetje banketstaaf ook dat achteraf geklets hou ik niet zo van) of nog een keer af moet wachten en de volgende keer weg moet gaan. Ik heb nu eigenlijk niet veel zin meer om daar nog te staan, alle beesten zijn superlief maar hij heeft altijd wel iets te zeiken. Graag jullie meningen en eventueel ervaringen. Enne ow ja, mensen uit omg. Enkhuizen als iemand nog een landje weet voor een shet (zonder schrikdraad dat wel, daar duikt ze onderdoor) dan hoor ik dat graag (pb maar)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 13:17

Hij zeurt eigenlijk altijd wel een beetje maar dat heb ik altijd maar voor lief genomen maar als ik wat probeer uit te leggen over Pol dan negeert ie het gewoon. Hij heeft nu het laatste stuk van de afzetting van de wei toch weer gedaan met touw, ik had al gezegd dat dat toch niet werkte maar ik moest maar opletten. Toen ik vanmorgen kwam was ze dus door dat touw heengegaan en stond op het natte stuk, ik heb haar terug gezet en toen ik terugkwam hebben we het touw weer strakker gezet. Gelukkig heb ik hem niet gezien. Op het land waar ik graag wil staan hebben ze stallen, een bak, een wei en zit op 10 min lopen van het strand, nu maar hopen dat ze het wil...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny95, eridinges, Mark0919, noordje, Pinacolada, sterregoud, SunnyHorse, Taucha en 38 bezoekers